ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امام جمعه اصفهان: به زنان مقام فرمانداری می‌دهند اما مردها بیکارند

آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان در نماز جمعه این شهر از انتصاب زنان برای مقام‌های اجرایی انتقاد کرد.

آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان در نماز جمعه این شهر از انتصاب زنان برای مقام‌های اجرایی انتقاد کرد.

یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان اصفهان

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یوسف طباطبایی‌نژاد روز جمعه ۱۳ آذر گفت: «صدها مرد در ایران بیکار هستند و بعد برخی هنوز بر به‌کار گماردن زنان در برخی مناصب مهم اجرایی مانند فرمانداری اصرار می‌ورزند.»

در دولت یازدهم برخی فرمانداران و بخشداران از جمله در استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان و ایلام از میان زنان منصوب شده‌اند.

طباطبایی‌نژاد گفت: «مسئولان باید در تعیین عامل در پست‌های مختلف تقوا به خرج دهند و اگر کسی برای انجام یک کار فردی را انتخاب کند در حالی که به صلاحیت‌های فرد بهتر از او ایمان داشته باشد، به خدا، پیامبر و سایر مسلمین خیانت کرده است.»

امام جمعه اصفهان در حالی این سخنان را بیان می‌کند که جمعی از فعالان حقوق زن در ایران از آبان‌ماه سال جاری کارزاری را با نام «تغییر چهره مردانه مجلس» در پیوند با انتخابات مجلس آغاز کردند. این کارزار هم در راه کاندیدا شدن زنان تلاش می‌کند و هم دستیابی به ۵۰ کرسی برای زنان در مجلس.

طباطبایی‌نژاد در نماز جمعه روز ۲۷ آبان‌ماه سال جاری از کسانی که در انتخابات خود را طرفدار زنان نشان می‌دهند انتقاد کرده و گفته بود این افراد «باید به اشتغال مردان توجه کنند، این درست نیست که زن شاغل باشد و مرد بیکار، مرد تحقیر می‌شود وقتی که بخواهد از همسر خود پول بگیرد در حالی که زنان از این‌که شوهرشان از آن‌ها حمایت مالی می‌کنند لذت می‌برند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    باز هم این فسیل مذهبی مرتجع ، لب به هذیان گوئی و چرت و پرت گوئی واگشود و یک بار دیگر نشان داد که مغزهای فتدقی قدرت درک تحولات روز جهان را ندارند .

  • Majid

    مقام فرمانداری یک مقام است و کار نیست همچون مقام این شیخ جاهل و همچون مقام معظم رهبری! و چه بسیار درست فرمود (و تنها حرف درست  او در طول حیاتش) خمینی که این مقامات حتی قادر به گرداندن یک نانوایی هم نیستند! که خود هم را شامل آن مقامات بود! 

  • مهرداد

    "مسئولان باید در تعیین عامل در پست‌های مختلف تقوا به خرج دهند و اگر کسی برای انجام یک کار فردی را انتخاب کند در حالی که به صلاحیت‌های فرد بهتر از او ایمان داشته باشد، به خدا، پیامبر و سایر مسلمین خیانت کرده است" خوب مردک ، اگه قرار باشه صلاحیت ملاک انتخاب مسئولان بشه که از بالا تا پائین حکومتتون ( و اول از همه آخوندها ) باید بره غازچرونی . یه چیزی بگو که بهش یک درصد اعتقاد داشته باشی .

  • حسین

    مواظب باش جای خودت را خانمهای واجد شرایط نگیرند به دیگران کار نداشته باش