ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بیش از ۳۰ تن از نیروهای داعش در حملات هوایی کشته شدند

به‌گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه، در حملات هوایی به مواضع گروه «دولت اسلامی» (داعش) در سوریه ۳۲ تن از آن‌ها کشته و حدود ۴۰ نفر زخمی شدند.

به‌گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه، در حملات هوایی به مواضع گروه «دولت اسلامی» (داعش) در سوریه ۳۲ تن از آن‌ها کشته و حدود ۴۰ نفر زخمی شدند.

به‌گزارش رویترز، دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید این حملات روز یکشنبه ۶ دسامبر / ۱۵ آذر در استان رقه سوریه، محل استقرار نیروهای داعش، صورت گرفته است.

بیش از ۱۵ انفجار در مواضع داعش، واقع در مناطق روستایی نزدیک به شهر رقه انجام شد.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در بریتانیاست و از منابع محلی اطلاعات خود را جمع‌آوری می‌کند گفته است که این حملات احتمالاً توسط ائتلاف جهانی علیه داعش به‌رهبری آمریکا به‌اجرا درآمده‌ است.

این سازمان غیردولتی همچنین اعلام کرد که امروز دست‌کم ۴۵ حمله هوایی به شهر پالمیرا در سوریه شده که احتمالاً این سری از حملات توسط روسیه صورت گرفته است. داعش کنترل پالمیرا را در دست دارد.

ائتلاف جهانی علیه داعش حملات هوایی خود را از سپتامبر سال ۲۰۱۴ آغاز کرد اما حملات این ائتلاف پس از ترورهای پاریس که منجر به کشته شدن ۱۳۰ نفر شد و داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، شدت بیشتری گرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    بشار اسد،حملات هوایی بریتانیا علیه گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) را غیرقانونی توصیف کرده است!!. آقای اسد در گفتگویی با هفته نامه بریتانیایی ساندی تایمز گفت که حملات هوایی بریتانیا تنها به گسترش "تروریسم" منجر می شود.!! وی  دیدگاه بریتانیا را در انجام حملات هوایی مغایر با روسیه دانست !