ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شناسایی ۹۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان

عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان گفت ۹۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در این استان شناسایی شده‌اند.

عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان گفت ۹۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در این استان شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مقتدایی افزود که این کودکان بازمانده از تحصیل در استان خوزستان به تفکیک جنسیت، سن و شهرستان شناسایی شده‌اند اما او در مورد این جزئیات سخنی نگفت.

به‌گفته او استان خوزستان بین پنج استانی قرار دارد که بیشترین فراوانی بازماندگی از تحصیل کودکان را دارد.

مقتدایی همچنین گفت که استانداری خوزستان با همکاری وزارت رفاه، سازمان مدیریت و وزارت آموزش و پرورش «برنامه‌های مشخص و هدفمندی را در دست اجرا دارد که مصوبه اخیر شورای عالی رفاه و تأمین در حمایت از تحصیل کودکان محروم در مقطع پیش‌دبستانی یکی از این سیاست‌ها است.»

بر اساس آماری که علی زرافشان، معاون وزیر آموزش و پرورش ایران مهرماه امسال اعلام کرد، ۳۵ هزار نفر در دوره دبستان و ۱۸۰ هزار نفر در دوره متوسطه اول از تحصیل بازمانده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    این کودکان از طرف خمینی و علی خامنه ای و بیت رهبری اسلام ناب محمدی و بابک زنجانی ها برای گل فروشی و دستمال کاغذی و آدمس فروشی خیابانی و گدایی و حمل مواد مخدر و شیشه اتومبیل شویی و فال حافظ فروشی و اسباب بازی چینی فروشی در خیابان های تهران انتخاب شدند ونیازی به تحصیل ندارند.