ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تورهای گردشگری مختلط در کویر مرنجاب ممنوع شدند

به‌دستور دادگستری استان اصفهان ورود گردشگران و تورهای مختلط به منطقه بین‌المللی گردشگری مرنجاب و شهر زیرزمینی نوش‌آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل ممنوع شد.

به‌دستور دادگستری استان اصفهان ورود گردشگران و تورهای مختلط به منطقه بین‌المللی گردشگری مرنجاب و شهر زیرزمینی نوش‌آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل ممنوع شد.

کویر مرنجاب یکی از زیباترین نقاط کویری ایران به‌شمار می‌رود و گردشگران بسیاری به این منطقه می‌روند.

محسن تاج‌افروز، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آران و بیدگل روز پنج‌شنبه ۱۹ آذر به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مختلط بودن تورها را موجب «هنجارشکنی ارزش‌های دینی و انقلابی» دانسته و گفته است که برخی زنان حتی «اقدام به کشف حجاب در منطقه مرنجاب کرده‌اند».

به‌گفته او رئیس کل دادگستری استان اصفهان دستور داده با  تورهای مختلط در منطقه مرنجاب برخورد شود و به همین دلیل از تاریخ ۲۳ آذرماه از ورود تمامی تورهای مختلط جلوگیری می‌شود.

آیت‌الله محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل نیز گفته است در صورت ساماندهی نشدن وضعیت مرنجاب «به وظیفه شرعی خود عمل خواهیم کرد».

او در جمع بسیجیان آران و بیدگل گفت: «منطقه گردشگری مرنجاب یا باید به‌طور کلی و صحیح ساماندهی شود و یا به‌طور کامل بسته و از ورود گردشگران ممانعت شود.»

محمد موسوی «ایجاد کیوسک نیروی انتظامی، برگزاری مراسم مذهبی و تأیید حضور تورهای گردشگری به همراه لیدرهای معتبر» را دستور کار برای «ساماندهی وضعیت مرنجاب» عنوان کرده است.

کویر مرنجاب یکی از زیباترین نقاط کویری ایران به‌شمار می‌رود. این کویر در شمال شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان قرار دارد. تپه‌های شنی بلند و جنگل‌های تاق جلوه زیبایی به این منطقه بخشیده‌ است. گونه‌های متنوع جانوری و پوشش گياهی کویر مرنجاب فضای مناسبی برای گردشگری و سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم کرده و گردشگران بسیاری را به این منطقه می‌کشاند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.