ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از سخنرانی دو تن از اصلاح‌طلبان جلوگیری شد

نیروهای فشار در کرج نگذاشتند سخنرانی رسول منتجب‌نیا و هادی غفاری، دو تن از کسانی که اصلاح‌طلب نامیده می‌شوند، برگزار شود.

نیروهای فشار در کرج نگذاشتند سخنرانی رسول منتجب‌نیا و هادی غفاری، دو تن از کسانی که اصلاح‌طلب نامیده می‌شوند، برگزار شود.

نیروهای فشار از شبکه‌های اجتماعی برای سازماندهی خود استفاده می‌کنند.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، رسول منتجب‌نیا و هادی غفاری قرار بود شامگاه پنج‌شنبه ۱۹ آذر و جمعه ۲۰ آذر در «حسینیه فاطمه‌الزهرا» شهرستان کرج سخنرانی کنند اما گروه‌های معترض در مقابل این حسینیه تجمع کردند و مانع از سخنرانی آن‌ها شدند.

نیروهای فشار این‌بار از طریق شبکه‌های اجتماعی «تلگرام» و «واتس‌آپ» یکدیگر را برای بر هم زدن سخنرانی خبر کردند. آن‌ها ابتدا در این شبکه‌ها حضور اصلاح‌طلبان را «طرح جدید فتنه برای نفوذ» عنوان می‌کردند و ضمن نوشتن شعارهایی چون «مرگ بر فتنه‌گر» خواستار لغو سخنرانی می‌شدند که در ادامه برای رفتن به مقابل حسینیه کرج به یکدیگر خبر ‌دادند.

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) تصاویر بخشی از این پیام‌ها را منتشر کرد.

با رد و بدل شدن این پیغام‌ها، بیش از ۱۰۰ نفر از این نیروها با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته‌شده بود «فتنه‌گر سیاسی نابود باید گردد»، روبه‌روی حسینیه کرج جمع شدند و به پخش نوحه و سینه‌زنی پرداختند. با بیشتر شدن اعتراض‌ها، سرانجام سخنرانی غفاری و منتجب‌نیا لغو شد.

این در حالی است که محمدتقی ایرانی، فرماندار ویژه شهرستان کرج ساعاتی پیش از شروع مراسم سخنرانی گفته بود اجازه نخواهد داد عده‌ای در فضای مجازی فضای شهر را بر هم بزنند. او گفته بود که با قانون‌شکنان برخورد خواهد شد.

با نزدیک شدن دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، فشار بر اصلاح‌طلبان نیز بیشتر شده است. در اغلب موارد سخنرانی‌های آن‌ها مورد حمله نیروهای فشار قرار می‌گیرد در حالی‌که نیروهای اصولگرا در کمال آزادی جلسات خود را برگزار می‌کنند.

انتخابات مجلس خبرگان همزمان با انتخابات مجلس، هفتم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نازک

    هادی غفاری خودش چماق کش و ساطور بدست بوده حالا شده اصلاحطلب! خود کرده را تدبیر چیست؟ باید انقلابی دیگر کرد