ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشف «عروسک‌های بمب‌گذاری شده» در شهرستان کاشمر

مقامات انتظامی می‌گویند عروسک‌ها یی که توسط ایرانیانی که برای حضور در مراسم راهپیمایی اربعین به عراق سفر کردند خریداری شده حاوی مواد انفجاری هستند.

مهدی فروزان، فرماندار شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی از کشف تعدادی «عروسک بمب‌گذاری شده» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فروزان شنبه ۲۱ آذر گفت که این عروسک‌ها توسط شهروندان ایرانی در عراق خریداری شده و به کشور منتقل شده‌اند.

به گفته او «دو عدد از این عروسک‌ها توسط شهروندان به ناحیه مقاومت بسیج سپاه و یک عدد به نیروی انتظامی تحویل شد که پس از بررسی و کار کار‌شناسی، عملیات چک و خنثی بر روی این عروسک‌ها توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر انجام گرفت».

فرماندار کاشمر گفت: «براساس نظر کار‌شناسان امنیتی، نحوه انفجار این عروسک‌ها به وسیله حرارت و یا ضربه زدن تنظیم شده و در صورت انفجار هر یک از این عروسک‌ها احتمال کشته‌ شدن چهار تا شش نفر محتمل است».

هفته گذشته مقامات امنیتی و انتظامی ایران به ایرانیانی که برای حضور در مراسم «راهپیمایی اربعین» به عراق سفر کرده و اسباب‌بازی و عروسک خریداری کرده‌ بودند، هشدار دادند که این اسباب‌بازی‌ها «مشکوک و خطرناک» هستند.

مقامات انتظامی می‌گویند این عروسک‌ها حاوی مواد انفجاری هستند و کسانی که آن‌ها را خریداری کرده‌اند «به هیچ عنوان دست‌کاری نکنند و به مراکز انتظامی مراجعه کنند تا این وسایل بررسی شوند».

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی ایران نیز از ایرانیانی که اقدام به خرید اسباب‌بازی از کشور عراق کرده‌اند خواسته بود تا «هرچه سریع‌تر» موضوع را به پلیس گزارش دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.