ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«تورهای مختلط می‌توانند با حفظ شئونات اسلامی به مرنجاب بروند»

یک مقام مسئول گردشگری استان اصفهان گفت: «ورود تورهای گردشگری مختلط خانوادگی به منطقه مرنجاب و نوش‌آباد با رعایت شئونات اسلامی بلامانع است».

یک مقام مسئول گردشگری استان اصفهان گفت: «ورود تورهای گردشگری مختلط خانوادگی به منطقه مرنجاب و نوش‌آباد با رعایت شئونات اسلامی بلامانع است».

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، محسن یارمحمدیان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، یکشنبه ۲۲ آذر در جمع خبرنگاران گفت که این تصمیم «با بررسی تمام ابعاد این مسئله» اتخاذ شد.

معاون گردشگری استان اصفهان گفت که برای بررسی ممنوعیت ورود تورهای مختلط به مرنجاب جلسه‌ای با حضور فرماندار، دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی آران و بیدگل برگزار شد.

محسن تاج افروز، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آران و بیدگل، پنج‌شنبه ۱۹ آذر گفت که به دستور دادگستری استان اصفهان ورود تورهای گردشگری مختلط به مرنجاب و شهر زیرزمینی نوش‌آباد از ۲۳ آذر ممنوع است.

او مختلط بودن تورها را «موجب هنجارشکنی ارزش‌های دینی و انقلابی» دانست.

یارمحمدیان گفت که اکثر تورهایی که به منطقه مرنجاب می‌روند «بسیار سالم و با رعایت شئونات اسلامی برگزار می‌شوند» و مختلط بودن تورهای گردشگری «نمی‌تواند معیار خوبی برای ساماندهی گردشگری این منطقه باشد».

او همچنین تأکید کرد که با گردشگرانی که شئونات اسلامی را زیرپا می‌گذارند برخورد خواهد شد.

محمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل هفته گذشته گفته بود که منطقه مرنجاب در صورت «عدم ساماندهی کلی گردشگری» باید «به طور کلی» به روی گردشگران بسته شود.

کویر مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان است. این منطقه در شمال به دریاچه نمک آران و بیدگل، در غرب به کویر مسیله و دریاچه‌های نمک حوض سلطان و حوض مره و در شرق به کویر بند ریگ و پارک ملی کویر نزدیک است و به همین سبب یکی از جاذبه‌های گردشگری ایران به شمار می‌رود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.