ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه: ما درباره سفر قاسم سلیمانی به مسکو چیزی نگفته‌ایم

در حالی که این روزها خبرهایی از سفر دوباره قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران به مسکو منتشر شده، سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران هرگونه اظهار نظر از سوی سپاه در مورد این خبر را رد کرد.

در حالی که این روزها خبرهایی از سفر دوباره قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران به مسکو منتشر شده،  سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران هرگونه اظهار نظر از سوی سپاه در مورد این خبر را رد کرد.

نخستین بار در تابستان سال جاری یکی از سفرهای قاسم سلیمانی به روسیه فاش شد.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رمضان شریف امروز، چهارشنبه ۲۵ آذر در این‌باره گفت: «من نه با شبکه المیادین و نه با هیچ رسانه دیگری در مورد این موضوع گفت‌وگویی نداشته‌ام و نه نفیاً و نه اثباتاً به این موضوع ورود پیدا نمی‌کنیم.»

شبکه تلویزیونی المیادین لبنان امروز سفر قاسم سلیمانی به مسکو را تأیید کرد.

بخش انگلیسی خبرگزاری فارس نیز امروز همین خبر را به نقل از «منابع مطلع غیررسمی» منتشر کرد و نوشت سلیمانی برای دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و فرماندهان نظامی این کشور هفته گذشته به مسکو سفر کرد.

به‌گفته خبرگزاری فارس، فرمانده سپاه قدس در مورد اوضاع سوریه، عراق، یمن و لبنان با پوتین گفت‌وگو کرده است.

دو روز پیش نیز علی‌‌اکبر ولایتی، مشاور رهبر جمهوری اسلامی در امور بین‌الملل در برنامه تلویزیونی «متن و حاشیه»، گفت: «رفت و آمد سردار سلیمانی و هماهنگی با مقامات روسی در وضعیتی که اتحاد ایران و روسیه در مبارزه با گروه‌های تروریستی رو به گسترش بوده کاملاً طبیعی است.»

ولایتی افزود: «حتی قبل از سفر آقای پوتین به تهران نیز یکی از مقامات روس اعلام کرد که ایران و روسیه به سمت روابط استراتژیک پیش می‌روند و البته ایران هم معتقد است روابط دو کشور باید همه‌جانبه باشد.»

پیش از این، در تابستان سال جاری رویترز از سفر قاسم سلیمانی به روسیه پرده برداشت اما روسیه آن را تکذیب کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    این. هم طرز حرف زدن مقامات ما که می خوان قلمبه سلمبه صحبت کنندیا بعبارتی اظهار فضل . معلوم نیست این طرز فارسی حرف زدن رو کجا یاد گرفتن .البته وقتی حرف میزنن تبدیل به یه مضحکه میشه و نمونه بیسوادی طرف. خودتون نمونه اش رو ملاحظه کنید.: «من نه با شبکه المیادین و نه با هیچ رسانه دیگری در مورد این موضوع گفت‌وگویی نداشته‌ام و نه نفیاً و نه اثباتاً به این موضوع ورود پیدا نمی‌کنیم.» دایی جانپاسدار . به فارسی اینجوری میگن. من این خبر رو نه تایید و نه تکذیب میکنم .

  • hasani

    آنچه را چشمت ندید اما برایت گفته‌اند شک کن و با خود بگو گوشم شنید، اما دروغ هر چه می‌گویند: از قول مقامات شریف روزنامه جای خود دارد، صدا سیما دروغ آنچه را دیروز گفتندش، کنون تکذیب شد پس بدان اخبار امروزی شود فردا، دروغ شیخ گفت: آن کس دروغی گفت، دشمن با خداست این زمان – استغفر الله – شیخ سر تا پا دروغ ملت مظلوم ما تا چند باید بشنوند از منِ شاعر دروغ و از توی ملا، دروغ در شبی سرد از سر تنهایی‌اش هالو سرود کنج زندان این غزل را که ردیفش با دروغ آذر ماه ۹۴ زندان رجایی شهر – محمدرضاعالی پیام (هالو)

  • اسدالله خان از ولایت وگرام افغانستان

    شما ایرانیها چقدر به قول خدتان *** هستید ها! حالا رفته کرده باشه یا نرفته باشه چه فرقی میکنه! همتای اینو ما تو افغانستان داریم جنرال رشید دوستم. هر دوتاشان تا دلت خواهان باشه آدم می کشند. رشید دوستم یک مرتبه گفته کرده بود که حاظره برای اسلام آدم بخوره. من وقتی به عبارت صورت این سلیمان خان نگاه می افکنم خیالم می تونم بکنم که اینم واقغا قادره که آدم بخوره. اما یک فقره یک ایرانی به من گفتن کرد بود که مبادا در کار اسلام دخالت کنی اسلام آدم نر را ماده کرده تواند. راست گفته بود

  • آلف ك

    اگر حاج قاسم نمرده باشد حتما تا فردا شب خواهد مرد. خبر مسافرت او به مسکو البته از جنگ درونی سپاه ناشی می شود. آنهاییکه فرماندهان کودن تر را به حساب نمی آورند توسط آنها به ***کشیده شده اند این چالش برای این است که راست ماجرا را بگویند راست آن همین که آگاه نوشته است. اما چیزی که آگاه ننوشته عبارت از این است که تک تیراندازی که حسین همدانمی را کشته خودش نیز کشته شده و کسی که آن تک تیرانداز را کشته کسی نمی داند چه شده. تک تیرانداز بین رهبری که حاج خسین همدانی را هم کشته بنوبه خودش کشته شده است. در سوریه اکثر موهای دماغ رهبری و روحانیت کشته شده اندذ. گویا شبکه ی مهمی در سپاه خودش را برای در دست گرفتن قدرت آماده می کند. شاید تا چند روز دیگر اگر همه چیز پیش رود چندین فرمانده ارشد سپاه که با رفسنجانی بده و بستان داشته اند سربه نیست شوند. حاج علی اکبر مواظب باش. اما اگر این طرفی ها موفق شوند کار بیت رهبری تمام است.

  • آگاه از درون سپاه

    با سلام قاسم سلیمانی در اغماست. این خبر دروغ را برخی از سران سپاه که حسودند چرا که مقاملت سکرت و اسرار امیز سپاه آنها را آنها را آدم حساب نمی کند و به آنهخا نمی گویند که سلیمانی در حال مرگ است بروز داده اند تا سپاه واکنش نشان دهد. و یپاه واکنش نشان داد. روی صورت و کتف سلیمانی چندین عمل جراحی انجام شده. ناتانیهو به سپاه پیغام داده که حاضر است هواپیمایی پزشکی به تهران بفرستد تا حاج قاسم را برای درمان به اسرائیل ببرند. اما سپاه هنوز پاسخی نداده است. بزودی احبار مهم و بسیار مهمی از سپاه به بیرون فرستاده خواهد شد. خامنه ای دلش شور می زند که نکند حاج قاسم نمیرد٬ چرا که هم حاج قایم و هم حاج خسین هودانی و همه ی دیگر فرماندهان ارشد توسط تک تیراندازان بیت رهبری که به سوریه رفته بودند کشته شدند. یادتان باشد حاج قاتسم را که هنوز نیمه جان است را خواهند کشت. او به فتوای رهبری زنده نخواهد مانمد. اما من به شما تک تیراندازان بیت رهبری توصیه می کنم که این مار نکنید. بیت رهبری تک تیراندازان دیگری نیز دارد که شما را برای پاک کردن تمامی اثرالت انگشت خواهد کشت.