ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی: چرا فتنه‌گران را به دانشگاه راه می‌دهید

احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این شهر از برخی برنامه‌های روز ۱۶ آذر، روز دانشجو، در دانشگاه‌های ایران انتقاد کرد و گفت در این مراسم «فتنه‌گران» سخنرانی کرده‌اند.

احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این شهر از برخی برنامه‌های روز ۱۶ آذر، روز دانشجو، در دانشگاه‌های ایران انتقاد کرد و گفت در این مراسم «فتنه‌گران» سخنرانی کرده‌اند.

احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران

احمد خاتمی گفت: «هفته گذشته به مناسبت ۱۶ آذر از برخی دانشگاه‌ها گزارش‌های بسیار نگران‌کننده رسید، متأسفانه برخی از فتنه‌گران که دادگاه محکومشان کرده و زندان هم کشیده‌اند آمدند و در دانشگاه صحبت کرده و مقدسات مردم را زیر سئوال بردند.»

مسئولان جمهوری اسلامی از اعتراضات مردمی پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ به‌عنوان «فتنه» یاد می‌کنند و شرکت‌کنندگان در این اعتراضات را «فتنه‌گر» می‌نامند.

احمد خاتمی خطاب به مسئولان دانشگاهی افزود: «شما عکس آقا (خامنه‌ای ـ رهبر جمهوری اسلامی) را بالای سر خود می‌زنید، مگر آقا نگفت که فتنه خط قرمز ما است چرا فتنه‌گران را به دانشگاه راه می‌دهید که علیه مقدسات اهانت کنند.»

او بدون اشاره به موارد مشخص از زیر سئوال رفتن «مقدسات مردم»، این اقدام را «تفرقه‌افکنی» دانست و گفت: «مگر نمی‌گویید ما در خط ولایت هستیم، ولایت می‌گوید فتنه خط قرمز ما است.»

در مراسم روز ۱۶ آذر امسال چند سخنرانی اصلاح‌طلبان با دخالت نیروهای فشار لغو شد. در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی نیز مراسم سخنرانی دو اصلاح‌طلب به تشنج کشیده شد و در سالن گاز فلفل پخش شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    جمع کنید بساطتان و برگردید به کارتان مثل روضه و فاتحه خوانی!

  • حمید

    ارتباط فتنه با خط قرمز را در واقع میمون پایگذاری کرده که ولایت یکی از پیروان آن ارتباط است. و آن بدین صورت است که هر گاه از میمون در مورد فتنه سئوال میشود او نشیمنگاه خود را که به شکل خط قرمزی است نشان داده و از فرط  هیجان به بالا و به پایین میپرد!