ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هاشمی رفسنجانی و روحانی کاندیدای مجلس خبرگان شدند

حسن روحانی، رئیس‌ جمهوری ایران با حضور در وزارت کشور کاندیداتوری خود را برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ثبت کرد.

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسن روحانی، رئیس‌ جمهوری ایران با حضور در وزارت کشور کاندیداتوری خود را برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ثبت کردند.

حسن روحانی و اکبر هاشمی رفسنجانی، در وزارت کشور برای ثبت کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس خبرگان

روحانی و هاشمی رفسنجانی امروز دوشنبه ۳۰ آذر از حوزه انتخابیه استان تهران داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدند.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا فردا دوم دی و نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی ادامه دارد.

این دو انتخابات هم‌زمان در هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شوند.

حسن روحانی در حال حاضر نیز نماینده مردم استان تهران در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و رئیس کمیسیون‌های «سیاسی و اجتماعی» ‌و «حراست» این مجلس است.  او از سال ۱۳۷۹ تاکنون نماینده مجلس خبرگان است.  اکبر هاشمی رفسنجانی نیز پیش از این رئیس مجلس خبرگان بود و اکنون همچنان عضو این مجلس است.

هاشمی رفسنجانی در خردادماه سال جاری نسبت به احتمال «دخالت‌های جناحی، سلیقه‌ای و باندی» در انتخابات مجلس خبرگان هشدار داده بود.

انتخاب رهبر جمهوری اسلامی و نظارت بر کار او یکی از وظایف مجلس خبرگان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    ذکرالله احمدی از چهره هایی هستند که تاکنون برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرده اند. ذکرالله احمدی قاضی دادگاه همدان است که برای هاشم آغاجری حکم اعدام صادر کرده بود.!

  • naseem

    هشدارهای مکرر اعضای دولت حسن روحانی مبنی بر بالا نبردن سطح توقعات مردم، از یک سو نشان می‌دهد که هیچ خواست و اراده‌یی برای این‌که حتی یک ذره زندگی مردم را بهبود دهند، وجود ندارد؛ از سوی دیگر حاکی از این است که از بالا گرفتن مطالبات مردم، بسیار وحشت دارند. مردم هم به‌راستی دیگر کارد به استخوانشان رسیده و این بهانه‌ها و توجیهات به خرجشان نمی‌رود. حرف مردم این است که تا دیروز می‌گفتید تحریم… ! امروز دیگر چه می‌گویید؟ چطور برای سوریه پول دارید که میلیارد میلیارد خرج بمب و موشک و پاسدار کنید و تنها به کارگر و معلم و پرستار و بازنشسته که می‌رسد مفلس می‌شوید؟ وقتی میلیارد میلیارد می‌دزدید، پول هست، اما وقتی نوبت به مردم محروم می‌رسد که تنها دسترنجشان را می‌خواهند، پول نیست؟!

  • naseem

    اوکه الان هم عضو خبرگان و شورای امنیت عالی و شورای مصلخت نظام و..........میباشد.  چیز جدیدی نیست ؟