ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مسئولان صداوسیما مانع پخش مصاحبه محمدجواد ظریف شدند

مسئولان ارشد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مانع پخش مصاحبه ورزشی محمدجواد ظریف، وزیر خارجه با برنامه «۹۰» شدند.

مسئولان ارشد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مانع پخش مصاحبه ورزشی محمدجواد ظریف، وزیر خارجه با برنامه «۹۰» شدند.

عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه فوتبالی «۹۰» و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عادل فردوسی‌پور، مجری و تهیه‌کننده برنامه ورزشی «۹۰» شامگاه دوشنبه ۳۰ آذر در برنامه‌اش گفت: «مسئولان صدا و سیما صلاح ندیدند مصاحبه ورزشی ما با وزیر خارجه پخش شود.»

فردوسی‌پور پیش‌تر خبر داده بود که مصاحبه‌اش با وزیر خارجه در مورد «دیپلماسی ورزش» در شب یلدا از برنامه «۹۰» پخش خواهد شد.

به‌دنبال جلوگیری مسئولان ارشد صدا و سیما از پخش این مصاحبه، فردوسی‌پور از مردم و وزیر خارجه عذرخواهی کرد.

صدا و سیما دلیل جلوگیری از پخش این مصاحبه را اعلام نکرده است اما برخی منابع که نامشان فاش نشده به رسانه‌ها گفته‌اند چون عادل فردوسی‌پور احتمالاً در انتخابات مجلس کاندیدا خواهد شد، صدا و سیما برای این‌که این برنامه «شائبه انتخاباتی» دارد، مانع پخش آن شدند اما عادل فردوسی‌پور در واکنش به این اظهارنظر‌ها، در پایان برنامه «۹۰» گفت: «قسم می‌خورم که در هیچ انتخاباتی نه قصد کاندیداتوری داشتم، نه دارم و نه می‌شوم. این حرف‌های من هم ثبت و ضبط می‌شود و می‌ماند.»

صدا و سیما در حالی مانع پخش مصاحبه ظریف شد که ساعتی پیش از آن، برنامه شب یلدا را با حضور غلامعلی حدادعادل، یکی از چهره‌های اصولگرا پخش کرده بود.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ده‌ها سال است که در اختیار محافظه‌کاران قرار دارد. رئیس این سازمان از سوی رهبر جمهوری اسلامی منصوب می‌شود.

صدا و سیما همواره در برنامه‌های سیاسی و خبری خود علیه اصلاح‌طلبان و جریان‌های سیاسی که با حکومت هم‌سو نیستند؛ جهت‌گیری آشکار دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.