ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«عصیان رنگ‌ها»

«عصیان رنگ‌ها» مستندی ناتمام است

«عصیان رنگ‌ها» مستندی ناتمام است در مورد هنری که «غیرقانونی شناخته می‌شود»، این را یک هنرمند دیوارنگار ایرانی در فیلم می‌گوید.

هنرمندی دیگر می‌گوید که اگر در ایران شما را برای کشیدن گرافیتی بر دیوارها دستگیر کنند می‌گویند دارند «ترویج فرهنگ غربی و شیطان‌پرستی» می‌کنند. این هنرمند که ماسک پوشیده در ادامه می‌گوید: «در صورتی که کارهای ما این نیست. بیشتر کارهای ما مربوط به کودکان خیابان، صلح و دوستی است. این طور که این‌ها فکر می‌کنند نیست.»

فیلم‌سازان، زینب تبریزی و پالیز خوشدل، سه سال است که مشغول فیلم‌برداری و تحقیق برای ساختن «عصیان رنگ‌ها» هستند. مستند هنوز ناتمام است و تولیدکنندگان آن در سایت «ایندی گوگو» که تارنمایی برای جمع‌آوری پول برای پروژه‌های مستقل است، از مردم خواسته‌اند که برای پایان این پروژه کمک کنند.

این فیلم مستند، بیشتر از زبان خود هنرمندان خیابانی ایران و با موضوع گسترش آزادی بیان از طریق تصاویر گرافیکی و دیوارنگاری‌ها ساخته شده است. هنرمندان خیابانی که در این فیلم حضور یافته‌اند اغلب از تجربیات خود و عواقبی که دیوارنگاری برای آن‌ها داشته است، صحبت کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.