ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«جلوگیری از ورود شماری از ایرانیان به مسکو»

دلیل عدم اجازه ورود مسافران ایرانی به مسکو «تحولات سیاسی و اجتماعی خاص» عنوان شده است

پلیس روسیه به دلیل آنچه که «تحولات سیاسی و اجتماعی خاص» نامیده شده، از ورود شماری از مسافران ایرانی به مسکو جلوگیری کرد.

روزنامه خراسان شنبه پنجم دی در این خصوص گزارش داد که «یک نهاد مسئول» در ایران به مدیران اجرایی اعلام کرد که چنین ممنوعیتی در روسیه برقرار شده است و برخی مسافران به ایران برگردانده می‌شوند.

در این گزارش به نام این نهاد و جزئیات بیشتری در خصوص این ممنوعیت اشاره نشده است.

بر اساس گزارش شرکت بین‌المللی «هنلی و شرکا» که در زمینه اقامت فعالیت می‌کند، گذرنامه ایرانی جزو «‌بی‌اعتبار‌ترین» گذرنامه‌ها در جهان است.

اتباع ایرانی می‌توانند با گذرنامه ایرانی به ۳۷ کشور از جمله کشورهای آسیایی و آفریقایی بدون نیاز به اخذ ویزا سفر کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سعید

    چه ربطی داره..خب بیشتر کشورهای دنیا نوکر امریکان و این یه حقیقت غیرقابل انماره..چایرلن هم حاظر نیس طوق نوکری امریکا رو گردن بندازه..این شرف و عزت یه هزینه هایی هم داره

  • nader

    سایت آمریکایی «فری بیکن» به نقل از گزارشهای جدید دستگاههای اطلاعاتی ایالات متحده فاش کرد که ، ایران برای کمک به شورشیان حوثی در یمن، به منظور کنترل آن کشور ، نیروهای شبه نظامی بیشتری را اعزام کرده است. بر اساس این گزارش، رهبری ایران اوایل ماه جاری میلادی به اعضای سپاه قدس و همچنین حزب الله لبنان دستور داد برای مقابله با سعودی و ائتلاف «توفان قاطعیت» به یمن بروند. این گزارش آورده است که دستگاه اطلاعات آمریکا بر این باور است که شمار شبه نظامیان ایرانی، و شیعه های عراقی که هم اکنون برای کمک به حوثی ها در یمن حضور دارند، به ۵ هزار نفر می رسد. سایت «فری بیکن» اظهارات سرهنگ اسماعیل قاآنی معاون سپاه قدس را که گفته بود سپاه پاسداران ایران، شبه نظامیان حوثی را آموزش می دهد، به عنوان دلیل دخالت ایران در یمن ذکر کرده است. شماری از مقامات آمریکایی گفته اند که تلاش برای کنترل تنگه باب المندب و نیز اخلال در امنیت سعودی، به عنوان مهمترین اهداف دخالت ایران در یمن به شمار می روند

  • حسن

    تو را به زرتشت به مانی یا به محمد و یا هر چیزی که قبول یا باور دارید ما چرا اینطور شده ایم چرا اینقدر لاف تمدن میزنیم در صورتی که خیلی از کشورهایی که تاریخ تمدنشان شاید به اندازه ی یک هفته تاریخ ما است از ما خیلی وطن پرست تر و غیور تر هستند کی میخواهیم قبول کنیم که ما ایرانیان همیشه در توهم و کورش و داریوش ....... گیر کرده ایم و در صورتی که همه تمدنها امثال اینها رو کم و بیش داشته اند اما رو به جلو حرکت میکنند اما ما هنوز در هخامنشی و ........... پهلوی مانده ایم و هیچ جای دنیا را هم به عنوان کشور بالاتر از خودمان قبول نداریم ، کمی ادم باشیم تا در دنیا بود ملا و کشیش و مفتی به روز بدتر این هم بیفتیم

  • دختر سرهنگ بازنشونده تهرون

    اصلا اینا رو نباید تو ایران هم راهشون بدن. در صورتیکه حقیقتگو راست میگه اینا باید به اربابان نژادپرستشوم می گقتم ما همگی از طرف چاکر و نثارتوم سلطان بی قرآن آمده ایم. قرار است برای امام خامنه ای از شما پوشک بخریم. چون ایشون بعد از آنمی که تا توانسته از شما موشک خ ریده حالا پا به سند و سال گذاشته و احتیاج به پوشک داره. اما خودمونیم رهه برید کی میره پیش آقاش امام زمان پوتین. قراره براش یک تانکر واکس ببرند تا مال آمام پوتینو تا میتونه واکس بزنه. واقعا عجب رجاله ای داریم. باعث افتبخار هممونه. حتا شهنازم خوشش اومده. به امید روزی که در ایران پاسپورت سوزان بشه و پرچم سوزان و عمامه سوزان و قرآن سوزان. شنید در شهر جاک ماسیاک فرانسه دیشب قرآن سوزان بوده. خوشا به حالشون که چند ماهی از ما جلو ترند. به امید آن روز.

  • شهناز

    خوب شما بفرمايين پاسپورت چند كشور جزو پر اعتبارترينه ؟ و كجا و اعتبار اين پاسپورت ها رو كي اعلام و تعيين مي كنه ؟

  • دیپلمات مات سابق

    این گدرنامه باعث ننگ ایرانیان است. اسلام یکی از بدخیم ترین و خشن ترین و آدمکش ترین دینها و ایدئولوژی های جهان است. ایراینان باید بدانند که تا این نظام ضدبشری سرکار باشد آنها جواز خجالت را با خود حمل خواهند کرد. پاسپرت ایرانی یعنی زیستن زیر پرچمی که پیامبر آن *** بوده و در هزار و چهارصد سال عمرش غیر از جنایت و حیانت کاری نکرده است. من دیروز موفق شدم نوشته آقای اشکوری را بخوانتم. فکر می کنم ایشون در عمق وجودش به این همه جنایت و آدمکشی و قصاص و بیشرفی این دین و بنیان گذارش و این فرقه ی شیعه و بنیان گذارآدمکشش و قصابش و میرغضبش پی برده اما همچون یک معتاد که می داند که هرويين و شیشه بلای جان او ست اما چه کند که معتاد است٬ دست از این ام الفساد برنمی دارد. آری در دست داشتن این گدرنامه با نام اسلام بر آن یعنی باور داشتن به کتاب نحس که سراسرش دستو العمل قتل و سربریدن و جهاد است. آیا میدانید که جنبش دهها ملیونی سبز را جنبش فتنه گر نامیدند؟؟؟ پاسخش این است: و قاتلوهم حتی لاتکون الفتنه! بکشیدشان تا رفع فتنه. و فتنه در زبان این کتاب ام القتال و ام القتل و ام الفساد یعنی آزادی خواهی و شرف و اسنانیت و پاکی. ببینید آش چقدر شور است که حتا امام زمان پوتین هم می داند که اسلامش و آن قرآن بوگندویش در خود چه داشته که آن قبیله ی احمق را بدرون کشورش راه نداده است. حاشا به شما ملت دریوزه! بشمار!!!

  • حقیقتگو

    مسافران ایرانی در فرودگاه مسکو به ماموران نژاد پرست بوگندوی روسی بگن ما فرستاده نوکرتان در ایران هستیم می خوایم موشک ضدهوائی از پوتین بخریم.