ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مقامات افغانستان: داعش و شبه‌نظامیان یکدیگر را می‌کشند

به گفته یک مقام افغانستان در اولین عملیات نیروهای داعش چهار عضو شبه‌نظامیان وفادار به ظاهر قدیر را سر بریدند. شبه‌نظامیان نیز چهار تن از اعضای داعش را سر بریدند.

مقامات افغانستان می‌گویند نیروهای داعش و شبه‌نظامیان طرفدار ظاهر قدیر، نایب رئیس مجلس افغانستان در اقداماتی تلافی‌جویانه هشت نفر از اعضای  یکدیگر را کشتند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، غالب مجاهد، فرماندار اچین، یکشنبه ۲۷ دسامبر/ ششم دی گزارش داد که چهار عضو از داعش و چهار عضو از شبه‌نظامیان در عملیات تلافی‌جویانه دو طرف، روز گذشته در ولایت ننگرهار در مرز شرقی افغانستان کشته شدند.

به گفته این مقام افغانستان در اولین عملیات نیروهای داعش چهار عضو شبه‌نظامیان وفادار به ظاهر قدیر را گروگان گرفتند و سپس آن‌ها را سر بریدند.

شبه‌نظامیان نیز به تلافی این عملیات داعش، چهار تن از اعضای داعش را سر بریدند و سر آن‌ها را بر روی سنگ‌هایی در کنار جاده اصلی شهر قرار دادند.

ظاهر قدیر، نماینده ولایت ننگرهار و نائب رئیس مجلس نمایندگان افغانستان در نوامبر ۲۰۱۵ اعلام کرد که نیروهای وفادار به خود را علیه داعش بسیج خواهد کرد.

نیروهای داعش در افغانستان بیشترین عملیات خود را در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان انجام داده‌اند و سعی دارند که شهر جلال‌آباد را پایگاه منطقه‌ای خود کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    شبه نظامیان شیعه عراقی مورد حمایت ایران موسوم به «حزب الله النجباء» ویدیویی را بر شبکه اینترنت منتشر کردند که در آن یکی از مخالفان اسد را پس از اسارت زنده زنده می سوزانند. در این ویدیو که در منطقه جنگی حلب، محلی که ارتش آزاد با رژیم اسد می جنگد، گروه شبه نظامیان شیعه عراقی یک اسیر را به حالتی انتقامجویانه ومملو از کینه فرقه گرایانه می سوزانند و آن را تماشا می کنند و از دیدن آن لذت می برند. این ویدیو مردم جهان را به یاد سوزاندن خلبان اردنی به دست داعش می اندازد که جهان را تکان داد. برخی سوری ها با نوشتن نظریاتی در شبکه اینترنت می گویند عملکرد و جنایات شبه نظامیان حزب الله لبنان، حزب الله عراق و حزب الله های زنجیره ای دیگر که ایران آنها را حمایت مالی و تسلیحاتی می کند کمتر از وحشگری داعش نیست و در واقع داعش و جمهوری اسلامی ایران دو روی یک سکه هستند. گفتنی است که فرمانده این گروه که به «حزب الله النجباء» معروفند را یک شیعه عراقی کاملا فرقه گرا به نام احمد کعبی فرماندهی می کند. این فرمانده ماه گذشته از آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری که از نزدیکان فکری علی خامنه ای است جایزه تقدیری «سپر دفاعی بسیج » را گرفت

  • حقیقتگو

    اسلام امپریالیست ها وظیفه کامل پاک سازی در افغانستان را طبق محاسبات دقیق مستعمره کنندگان بدرستی انجام میدهد و به کشتار افغانی هاادامه می دهد.