ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی جنتی: خاتمی از نظر وزارت ارشاد ممنوع‌التصویر نیست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران می‌گوید شورای عالی امنیت ملی هیچ مصوبه‌ای در مورد ممنوع‌التصویر بودن محمد خاتمی ندارد و قوه قضائیه چنین اقدامی کرده است.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران گفت که از نظر این وزارتخانه، محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران ممنوع‌التصویر نیست.

محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) جنتی شامگاه چهارشنبه ۹ دی در بندرعباس و در جمع خبرنگاران گفت: «شورای عالی امنیت ملی هیچ مصوبه‌ای در جهت ممنوع‌التصویر بودن آقای خاتمی ندارد.»

پیش‌تر نیز محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و عضو شورای عالی امنیت ملی ایران گفته بود که این شورا هیچ مصوبه‌ای در مورد ممنوع‌التصویری خاتمی نداشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ممنوع‌التصویری خاتمی را اقدامی از سوی قوه قضائیه اعلام کرد و افزود: «از نظر ما به‌عنوان وزارت ارشاد و هیأت نظارت بر مطبوعات، چنین ممنوعیتی وجود ندارد.»

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران سال گذشته در جلسه‌ای با مدیران مسئول شماری از روزنامه‌ها اعلام کرده بود که رسانه‌ها حق ندارند خبر و تصویر محمد خاتمی را منتشر کنند.

محمود دعایی، مدیر روزنامه اطلاعات در این جلسه به این سخنان دادستان تهران اعتراض کرده و گفته بود این دستور را اجرا نخواهد کرد.

این روزنامه آذرماه امسال تصویری از خاتمی را منتشر کرد که باعث احضار او به دادسرای ویژه روحانیت شد. دعایی پس از این رویداد‌ها گفت همچنان به انتشار خبرهای مربوط به خاتمی ادامه خواهد داد.

روزنامه اطلاعات از جمله رسانه‌هایی است که تاکنون دستور دادستان تهران را اجرا نکرده و اخبار مربوط به محمد خاتمی را منتشر می‌کند اما رسانه‌های دیگر به‌طور عمده به جای نام بردن از محمد خاتمی، در خبر‌ها و گزارش‌های خود از او به عنوان «رئیس دولت اصلاحات» نام می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.