ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سال ۲۰۱۵ به روایت تصویر

۲۰۱۵ سالی بود که جنگ‌های خاورمیانه برای ساکنان دیگر کره زمین تبعات دردناکی داشت.

۲۰۱۵ سالی بود که جنگ‌های خاورمیانه برای ساکنان دیگر کره زمین نیز تبعات دردناکی داشت. بحران پناهجویان در اروپا که بیش از پنجاه درصدشان از جنگ داخلی سوریه فرار می‌کنند، تصاویر دردناکی را بر جای گذاشت. شمار کشته‌شدگان در میان پناهجویانی که از طریق دریای مدیترانه قصد داشتند خود را به اروپا برسانند در سال ۲۰۱۵ به بالا‌ترین رقم در تاریخ مهاجرت، به ۳۷۷۱ نفر افزایش یافت.

حملات تروریستی طرفداران گروه «دولت اسلامی» (داعش) که در ژانویه سال ۲۰۱۵ با حمله به نشریه شارلی ابدو آغاز شد، این بار در حملات ۱۳ نوامبر پاریس خونین‌تر تکرار شد. نزاع‌های خونین فلسطینان و اسرائیلی‌ها، جنگ داخلی سوریه بین نیروهای مخالف بشار اسد و دولت او، و حملات ائتلاف علیه گروه دولت اسلامی (داعش) همچنان در سال ۲۰۱۵ ادامه داشتند.

آنچه امید می‌دهد، آینده است: تصویر شادی مردم ایران پس از توافق هسته‌ای با دولت‌های ۱+۵، لحظه شادی مردم پاریس در دو استقامت «رنگ‌ها» چهارماه پس از حمله به شارلی ابدو و صورت نورانی دختربچه سوری که امدادگران یونانی به او کمک می‌کنند تا جلیقه نجاتش را در بیاورد و پای در خشکی بگذارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.