ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بام‌های سبز تهران

تهرانی‌ها، در میان دود و دم شهری بام‌های خود را در حالی سبز می‌کنند که وعده‌های شهرداری تهران برای سبز کردن بام‌های ساختمان‌های مسکونی به‌طور گسترده عملی نشده است.

تهرانی‌ها، در میان دود و دم شهری بام‌های خود را در حالی سبز می‌کنند که وعده‌های شهرداری تهران برای سبز کردن بام‌های ساختمان‌های مسکونی به‌طور گسترده عملی نشده است. در چنین شرایطی هزینه سبز کردن بام‌های ساختمان‌های مسکونی به عهده مالکان است.

بام سبز ابتکاری نو در معماری شهری نیست اما هزینه‌های بالای ایجاد بام سبز در تهران معمولاً باعث می‌شود که ساختمان‌های مسکونی و تجاری، سایر گزینه‌های پوشش سقفی را انتخاب کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایرج

    خوبه به ویژه برای مراکز شهر و ساختمانهای دولتی با سقفهای بزرگ. در شهری مثل تهران که زمستان نیاز دارد گرم باشد تا وارونگی هوا کمتر اثر کند و در تابستان نیاز دارد خنک باشد بسیار خوب است.