ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشف مخفیگاه صلاح عبدالسلام، از تروریست‌های پاریس

پلیس بلژیک در منطقه «اسخاربک» بروکسل آپارتمانی را کشف کرده‌ که مخفیگاه صلاح عبدالسلام، یکی از تروریست‌های حملات ۱۳ نوامبر به پاریس بوده است.

پلیس بلژیک در منطقه «اسخاربک» بروکسل آپارتمانی را کشف کرده‌ که مخفیگاه صلاح عبدالسلام، یکی از تروریست‌های حملات ۱۳ نوامبر به پاریس بوده است.

به‌گزارش رویترز، این آپارتمان در جریان جست‌وجوهای پلیس در روز ۱۰ دسامبر مورد بازرسی قرار گرفته است.

مخفیگاه صلاح عبدالسلام در طبقه سوم این آپارتمان قرار داشت و بازرسان گفته‌اند آثار انگشت او در آن‌جا یافت شده است. همچنین مأموران در این خانه مواد منفجره و سه کمربند انتحاری دست‌ساز پیدا کرده‌اند.

این آپارتمان با یک نام جعلی اجاره شده بود که احتمال دارد اجاره آن توسط یکی از ۱۰ نفری صورت گرفته باشد که پلیس آن‌ها را در پیوند با ترورهای پاریس دستگیر کرده است.

آگهی پلیس فرانسه پس از شناسایی صلاح عبدالسلام به‌عنوان یکی از تروریست‌های حملات پاریس

صلاح عبدالسلام پس از حملات تروریستی پاریس که منجر به کشته شدن ۱۳۰ نفر شد همچنان متواری است. او یکی از دوستان عبدالحمید اباعود، فرمانده اصلی حملات تروریستی ۱۳ نوامبر پاریس بود که او نیز کشته شد. این دو در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در بروکسل با هم دست به اعمال خلاف می‌زدند. صلاح عبدالسلام پیش از حملات تروریستی پاریس با برادرش محمد عبدالسلام در منطقه «مولنبک» بروکسل زندگی می‌کردند. محمد عبدالسلام در جریان حملات ۱۳ نوامبر با انفجار انتحاری کشته شد.

رسانه‌های بلژیک گفته‌اند کمربندهای انتحاری کشف‌شده در مخفیگاه صلاح عبدالسلام از جمله کمربندهای انتحاری‌اند که در جریان ترورهای پاریس از آن‌ها استفاده شد. دادستان بلژیک در این‌باره اظهارنظری نکرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.