ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دعوت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان از خاتمی برای نامزدی در انتخابات رياست ‌جمهوری

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از محمد خاتمی دعوت کرد تا کانديدای انتخابات رياست‌ جمهوری سال آينده ايران شود.

در نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که شامگاه يکشنبه ۲۷ اسفند منتشر شده، آمده است: "شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پس از بررسی جوانب مختلف، پيرامون يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوری و با عنايت به شرايط اقتصادی، سياسی، اجتماعی، فرهنگی و بين‌المللی و در پی نظرخواهی از نخبگان و فرهيختگان و گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در سراسر کشور و فعالان استان‌ها و تمايلات مردمی که طی يک سال گذشته با وجود مشکلات و محدوديت‌های مختلف صورت گرفت، در جلسه ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۱ خود با اجماع نظر، از محمد خاتمی به‌عنوان نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوری دعوت به عمل می‌آورد."

اين شورا ابراز اميدواری کرد "شرايط به گونه‌ای پيش برود که خاتمی نامزدی در انتخابات رياست ‌جمهوری را بپذيرد."

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات متشکل از ۱۷ حزب و گروه اصلاح‌طلب است که پس از انتخابات رياست‌جمهوری خرداد سال ۱۳۷۶ شکل گرفته است.

دو روز پيش نيز ۹۱ چهره اصلاح‌طلب در نامه‌ای از محمد خاتمی درخواست کرده بودند که کانديدای يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوری ايران شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.