ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جست‌وجوی پلیس اندونزی به‌دنبال رد حملات تروریستی جاکارتا

پس از حملات تروریستی جاکارتا که منجر به کشته شدن هفت نفر شد، پلیس اندونزی در پی یافتن عاملان پشت پرده این حملات است. سه مرد مظنون در این رابطه دستگیر و سپس آزاد شدند.

پس از حملات تروریستی جاکارتا که منجر به کشته شدن هفت نفر شد و گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت آن را پذیرفت، پلیس اندونزی در پی یافتن عاملان پشت پرده این حملات است. سه مرد مظنون در این رابطه دستگیر و سپس آزاد شدند.

به‌گزارش آسوشیتدپرس، این سه نفر در شهر دپوک، واقع در حومه جاکارتا در خانه‌هایشان بازداشت شدند.

شبکه تلویزیون محلی «مترو تی‌وی» به‌نقل از پلیس دپوک اعلام کرد که سه نفر مظنون یک زن را تهدید کرده‌اند. اما پلیس پس از بررسی‌ها متوجه شد که این سه نفر به حملات تروریستی پنج‌شنبه ربطی ندارند.

روز گذشته، پنج‌شنبه ۱۴ ژانویه / ۲۴ دی، جاکارتا ساعت‌ها شاهد حملات تروریستی بود. در مرکز این شهر مهاجمان مسلح به یک کافه و یک مقر پلیس حمله کردند. چندین انفجار در مناطق مختلف پایتخت اندونزی صورت گرفت و دو تروریست انتحاری نیز خود را منفجر کردند.

سایت «الاعماق» که به‌عنوان سخنگوی داعش شناخته می‌شود اعلام کرد که این عملیات توسط داعش صورت گرفته است.

در این حملات دو غیرنظامی و پنج تروریست کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند. چهار تن از مهاجمان شناسایی شدند. در بازرسی خانه یکی از تروریست‌ها اسنادی از ارتباط با داعش کشف شد، از جمله یک پرچم این گروه تندرو اسلامگرا.

پلیس اندونزی گفته است دو تن از پنج تروریست کشته شده پیش از این به دلیل جرائم تروریستی زندانی شده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.