ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سخنگوی شورای نگهبان استعفا داد؛ جنتی نپذیرفت

محمد مهدی شیرمحمدی، مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان گفت که احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان با استعفای ابراهیمیان موافقت نکرده است.

نجات الله ابراهیمیان، سخنگوی شورای نگهبان، از مقام خود استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، ابراهیمیان گفت که صبح شنبه ۲۶ دی استعفانامه خود را از سمت سخنگوی شورای نگهبان ارائه کرد.

او درباره دلیل استعفای خود توضیحی نداد و گفت: «در حال حاضر وقت مناسبی نیست که دلیل استعفای خود را بیان کنم».

محمد مهدی شیرمحمدی، مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان گفت که احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان با استعفای ابراهیمیان موافقت نکرده است.

ابراهیمیان در واکنش به عدم موافقت استعفای او از سوی شورای نگهبان گفت: «درباره پذیرفته شدن یا نشدن چیزی نشنیده‌ام، بنده دیگر سخنگوی شورای نگهبان نیستم».

او در ادامه گفت: «این مسائل جز مسائل حاشیه‌ای است، اکنون زمان انتخابات است و روز پرداختن به مسائل این‌چنینی نیست».

ابراهیمیان در حالی اعلام استعفا کرد که خبرگزاری تسنیم، صبح شنبه ۲۶ دی، از رد صلاحیت قطعی یک سوم نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات تهران این اخبار را «غیر‌ رسمی و غیر واقعی» دانست و گفت که هیات نظارت هنوز فهرست افرادی که تائید صلاحیت شده‌اند را به این ستاد اعلام نکرده است.

ابراهیمیان، متولد ۱۳۴۴ در تنکابن، دکترای حقوق از فرانسه دارد و از تیرماه ۱۳۹۲ به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان سمت سخنگوی این شورا را به عهده داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • از قم

    با سلام ایشون از چند ماه پیش با آقای خامنه ای زاویه داشته و حتا تهدید به ترور شده.

  • آقای عرمان

    به نظرم یه مطلبی که شما جا انداختی این بود که به نظرم ما هر کدوم به عنوان یه عضو از جامعه ایرانی باید نسبت به این جامعه و کلا هر جامعه ای که توش عضویم احساس مسوولیت بکنیم و سعی کنیم کمکی به اون جامعه و بهبودش در هر نقش و لباسی بکنیم. به نظرم استعفا در این برهه خطیر کار سنجیده ای نبود.