ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهاجرت سالار عقیلی، خواننده موسیقی سنتی ایران تکذیب شد

سالار عقیلی شامگاه شنبه سوم بهمن با حضور در برنامه «من و تو پلاس» که از شبکه «من و تو» پخش می‌شود، درباره کنسرت‌هایش در بریتانیا و آمریکا سخن گفت.

یکی از نزدیکان سالار عقیلی، خواننده موسیقی سنتی ایران مهاجرت این خواننده را رد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان، شنبه سوم بهمن به نقل از این یکی از نزدیکان سالار عقیلی نوشت: «جریان مهاجرت به هیچ وجه صحت ندارد».

سالار عقیلی که برای برگزاری کنسرت موسیقی در بریتانیا به سر می‌برد، شامگاه شنبه سوم بهمن با حضور در برنامه «من و تو پلاس» که از شبکه «من و تو» پخش می‌شود، درباره کنسرت‌هایش در بریتانیا و آمریکا سخن گفت.

روزنامه دنیای اقتصاد، یکشنبه چهارم بهمن در این خصوص گزارش داد که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی در شبکه من و تو، پس از بازگشت او به ایران، «توضیحات لازم ارائه خواهد شد».

مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و قوه قضائیه هرگونه تماس، مصاحبه و آگهی دادن به شبکه‌های خارج از کشور را «جرم» قلمداد می‌کنند.

دادستانی تهران هفته گذشته ۱۰ تن از هنرمندان را به دلیل اینکه تبلیغات آثارشان از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود، احضار کرد.

همزمان با حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو، خبرگزاری میزان که به قوه قضائیه وابسته است، گزارشی در خصوص فعالیت‌های هنری این خواننده منتشر کرد.

مقامات جمهوری اسلامی شبکه من و تو را «شبکه معاند وابسته به بهاییان» توصیف می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.