ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تصویری از محمد خاتمی در خبرگزاری صدا و سیما منتشر شد

خبرگزاری صدا و سیما تصویری از محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران که مقام‌های قضایی پیشتر گفته بودند ممنوع‌التصویر است، منتشر کرد. صدا و سیما شامگاه سه‌شنبه ششم بهمن جاری نیز در یک برنامه تلویزیونی تصاویری از خاتمی پخش کرده بود.

خبرگزاری صدا و سیما تصویری از محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران که مقام‌های قضایی پیشتر گفته بودند ممنوع‌التصویر است، منتشر کرد. صدا و سیما شامگاه سه‌شنبه ششم بهمن جاری  نیز در یک برنامه تلویزیونی تصاویری از خاتمی پخش کرده بود.

تصویری که صدا و سیما از محمد خاتمی پخش کرد.

خبرگزاری صدا و سیما با انتشار تصویری از محمد خاتمی نوشت:‌ «پخش تصویر و اظهارات محمد خاتمی در برنامه ویژه "پارلمان" شبکه خبر بلافاصله بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی پیدا کرد و کاربران از زوایای مختلف این اتفاق را تحلیل و تفسیر کردند.»

این سخنرانی پنج دقیقه‌ای مربوط به دوران نمایندگی محمد خاتمی در مجلس شورای اسلامی بود که در آن او در مورد تفاوت‌های ایران و آمریکا سخن گفته بود.

هنوز مشخص نیست که انتشار تصاویر خاتمی در صدا و سیما به معنای پایان ممنوع‌التصویری اوست یا این‌که به‌گفته فعالان شبکه‌های اجتماعی، پخش این تصاویر با هدف «داغ نگه داشتن تنور سیاست تضاد با آمریکا» بوده است.

مقام‌هایی قضایی به انتشار تصاویر محمد خاتمی در صدا و سیما واکنشی نشان نداده‌اند اما آذرماه امسال بعد از این‌که تصویر خاتمی در روزنامه اطلاعات منتشر شد، دادسرای ویژه روحانیت محمود دعایی، مدیر این روزنامه را احضار کرد و به او تذکر داد.

با این حال دعایی گفت که همچنان به انتشار اخبار مربوط به خاتمی ادامه می‌دهد.

نخستین بار غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه در بهمن ۱۳۹۳ اعلام کرد که انتشار خبر و عکس محمد خاتمی در رسانه‌ها ممنوع است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    در انتهای دور دوم ریاست جهموری خاتمی مردم رکب خورده از این آدم و اعوان و انصارش چنان عصبانی بودند که رفتند به عقب افتادای مثل احمدی نژاد رای دادند. حافظه تاریخی مردم خیلی خوب نیست ولی ملاها خوب می دونن چجور همون ته مونده خاطرات تاریخی اینارو هم پاک کنن. حالا عکس زاپاتا رو دم انتخابات علم کردن که بگن فضای سیاسی گشوده شده. هیچ وقت یادم نمی ره که چطوری یک شبه تماس تصاویر و سخنان گهر بار منتظری، قائم مقام خمینی، رو از در و دیوارهای کشور پاک کردن. در این خیمه شب بازی هر وقت بخوان یکی رو علم می کنن و هر وقت هم لازم باشه چالش می کنن برای روز مبادا

  • حقیقتگو

    دیدی چی شده؟ عکس محمد خاتمی مخترع هواپیمای بوئینگ 747رو صدا و سیما آخوندها رو پخش کرده !! وای چه خوب شد دیدی بهت گفتم تحریم های خارجی که برداشته بشه اثرش مثبت خواهد بود؟! مگه عکس محمد خاتمی تحریم شده بود ؟ بله عکس محمد خاتمی رو خارجی ها برده بودند و با چند صد میلیارد دلار بلوکه شده در بانک هاشون نگه داشته بودند و حالا بعد از رفع تحریم و ورود آیت الله بنفش به ایتالیا به او تقدیم کردند که صدا و سیما هم فوری تصوبر محمد خاتمی ازشون دریافت کردند و منتشر کردند!! این است حقیقتی در افکار ساده لوحان که شاید تعدادشون به چند ده میلیونی هم برسه !!