ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن روحانی به ایران بازگشت

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران پس از سفر پنج روزه خود به ایتالیا و فرانسه، بامداد امروز جمعه ۹ بهمن وارد تهران شد.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران پس از سفر پنج روزه خود به ایتالیا و فرانسه، بامداد امروز جمعه ۹ بهمن وارد تهران شد.

در این سفر حسن روحانی را یک هیأت بزرگ اقتصادی ۱۲۰ نفره از جمله گروهی از بازرگانان ایرانی همراهی می‌کردند.

روحانی ابتدا به ایتالیا رفت و در آن‌جا ضمن دیدار با رهبران این کشور به واتیکان رفت و با پاپ فرانسیس ملاقات کرد.

در سفر ایتالیا، دو کشور ۱۷ قرارداد در عرصه‌های حمل و نقل هوایی و زمینی، سلامت و بهداشت، کشاورزی و انرژی امضا کردند.

روحانی همچنین با فعالان اقتصادی و تجار ایتالیایی نیز نشستی برگزار کرد.

رئیس جمهوری‌ ایران پس از ایتالیا به فرانسه رفت و در آن‌جا نیز با رهبران این کشور دیدار کرد.

در سفر فرانسه ۲۰ سند همکاری مشترک در عرصه‌های مختلف میان ایران و فرانسه به امضاء رسید.

این اسناد شامل همکاری‌های مالی، صنعتی و اقتصادی، ارتباطات و محیط زیست و آب و هوا می‌شوند. تهران و پاریس در زمینه گردشگری نیز یادداشت تفاهم مبادله کرده‌اند.

بخش‌های خصوصی دو کشور نیز بیش از ۱۰ سند همکاری مشترک امضا کردند.

نقطه عطف توافقات اقتصادی ایران و فرانسه، قرارداد معامله ۱۱۸ ایرباس به ارزش ۲۵ میلیارد دلار است.

حسن روحانی همچنین دو دور دیدار و گفت‌وگو با رؤسای شرکت‌های بزرگ اقتصادی فرانسه داشت و در جمع اندیشمندان علوم سیاسی و روابط بین‌الملل فرانسه (ایفری) نیز سخنرانی کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    سلام مون علیکم آیت الله روحانی " روباه بنفش" خیلی خوش آمدی ...حال شما که خوبه آیت الله روحانی ..خیلی زحمت کشیدی برامون ....و...و....و...تعارفات ..تعارفات ....بله تمام کره زمین خواهان روابط با ماست ....اسلام ناب محمدی اثرش رو در ایتالیا و پاریس بوضوح نشان داد ....بله لطف دارید خدا شکر چشم امریکا و اسرائیل رو کور کردید...حالا حاج آقا روحانی برای ما چه سوغاتی داری؟ بله این قرارداد چند میلیون دلاری برای شما ....و این قرارداد دیگه هم برای شما....و این قرارداد چند میلیون یوروئی هم برای شما ....این قرارداد هم برای شما .....این قراداد هم برای شما .....پس سوغاتی برای رهبر و فرزندان و بیت رهبری و احمدی نژاد ها و فیروز آبادی ها و محمد خاتمی ها و منتظری ها و.و..و..و..کجاست ؟؟ ...صبر کنید ...صبر کنید این قراداد چند میلیاردیورئی هواپیماها هم برای شماها ....والله بنده قدری خسته هستم ولی بدانید که کیف هاو چمدون هام مملو از قرارداده است و کاری کردم که یک دلار هم به مردم نرسه و همش رو صرف خرید و سفارش برای خودمون آخوندها کردم ولی کاری کردم که مردم تا ابد مقروض بانک های خارجی باشند و بانک های خارجی ها موظف باشند که همیشه پشتیبان و مدافع آخوندها باشند !! برای مردم بلاخره سوغاتی داری ؟ بله دستگاه تولیدکننده موتد مخدر ارزان - جراثقال تمام اتوماتیک برای دار زدنشون - دستگاه های شنود بسیار مدرن -از آن گذشته چند تا چمدان پر از اسامی و عکس و آدرس مخالفان رژیم آخوندی در اروپا را سازمان های اطلاعاتی فرانسه و ایتالیابهم دادند که به اصطلاح شیرینی قراردادها بود !! والله آیت الله روحانی بنفش چی به مردم بگیم که چه سوغاتی براشون داری؟ بگید به مردم ایران که تمام کره زمین عاشق شون شدن زیرا که هفده رکعت نماز می خونن و عشق به رهبری و اسلام دارن و از اعتیاد و بیکاری و فقز لذت می برند!!