ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در یک ماه اخیر ۵۰۰ نفر در حلب سوریه کشته شده‌اند

دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید از یک ماه پیش که نبردهای منطقه حلب آغاز شد، تا کنون ‌۵۰۰ نفر در این منطقه کشته شده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید از یک ماه پیش که نبردهای منطقه حلب آغاز شد، تا کنون ‌۵۰۰ نفر در این منطقه کشته شده‌اند.

خیابان‌های حلب

به‌گزارش رویترز، دیده‌بان حقوق بشر سوریه که در لندن مستقر است در بیانیه‌ای که امروز چهارشنبه ۱۰ فوریه / ۲۱ بهمن منتشر کرده ضمن اعلام این خبر گفته است صدها غیرنظامی از جمله قربانیان این حملات بوده‌اند.

ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه حمله به حلب را آغاز کرد. ده‌ها هزار نفر از مردم منطقه حلب در پی این حملات به مرز ترکیه گریخته‌اند و در آن‌جا گرفتار شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    سرتیپ اسعد الزعبی، از رهبران مخالفان سوریه، به شرق الاوسط گفت رهبران نظامی مخالفان سوری قرار است ابتدا در استانبول در ترکیه گردهم آیند و اوضاع سوریه را بررسی کنند. نتایج این گردهمایی نقش اساسی در برگزاری کنفرانس ریاض خواهد داشت. الزعبی گفت که اخیرا 40 هزار شبه نظامی سپاه پاسداران وارد مناطقی از سوریه شدند تا به جنگ در شهر حلب بپیوندند. او گفت رژیم اسد گروه داعش را تقویت می کند تا به این ترتیب تحرکات نظامی خود را توجیه کند. الزعبی گفت که مخالفان سوری تا زمانی که کمکهای انساندوستانه بر اساس قطعنامه های سازمان ملل متحد به آنها نرسد حاضر به شرکت در گفتگوهای ژنو نیستند. او در پاسخ به ادعای رژیم سوریه که مخالفان را به ترک گفتگوها متهم کرده، گفت تا برآورده نشدن 2 خواسته مخالفان، آنها در گفتگوها شرکت نمی کنند. او گفت خواسته اول ارسال کمکهای انساندوستانه جامعه بین المللی به سوریه، و خواسته دوم قطع تهاجم ایران و روسیه به مناطق شمال این کشور است.

  • حقیقتگو

    روسیه برای چارو کردن و بیرون راندن مردم حلب نشین هدف ساخت شهر مسکوی جدید با پول آخوندها در حلب دارد. پوتین دستور می دهد که یالله بزنید و بکشیدشون و بمب بارانشان کنید و از خلب بیرونشان کنید مگر روسیه از اسراییل بی عرضه تر است؟