ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض ستاد هاشمی رفسنجانی به رویدادهای مراسم ٢٢ بهمن

از بامداد روز پنج‌شنبه ۲۲ بهمن که مراسم سالگرد انقلاب ایران برگزار شد کلیه بنرهای فهرست خبرگان ۹۴، که حاوی تصویر اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسن روحانی، رئیس‌جمهور و حسن خمینی، نوه رهبر انقلاب ایران بود، از مسیرهای راهپیمایی ٢٢ بهمن جمع آوری شد.

ستاد اکبر هاشمی رفسنجانی، در نامه‌ای به وزیر کشور نسبت به رویدادهایی که در جریان برگزاری راهپیمایی ٢٢ بهمن در تهران علیه کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان رخ داد اعتراض کرد.

اکبر هاشمی رفسنجانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) ستاد اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای مجلس خبرگان در نامه‌ای به عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور خواستار روشن شدن علت اقدامات برخی نیروها در جمع‌آوری بنرهای این ستاد در ٢٢ بهمن و دستگیری چند ساعته تعدادی از جوانان عضو ستاد شد.

از بامداد روز پنج‌شنبه ۲۲ بهمن که مراسم سالگرد انقلاب ایران برگزار شد کلیه بنرهای فهرست خبرگان  ۹۴، که حاوی تصویر اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسن روحانی، رئیس‌جمهور و حسن خمینی، نوه رهبر انقلاب ایران بود، از مسیرهای راهپیمایی ٢٢ بهمن جمع آوری شد.

همچنین در طول این مراسم چند نفر از فعالان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در حال پخش بروشورهای تبلیغاتی بازداشت شدند که پس از ساعاتی آزاد شدند.

ستاد هاشمی رفسنجانی در نامه خود گفته است اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد «به طور کامل در چارچوب قوانین و مقررات» بوده و از وزیر کشور خواسته است این اقدامات را مورد بررسی قرار داده و دستورهای لازم را صادر کند.

جمع‌آوری بنرهای ستاد تبلیغاتی اکبر هاشمی رفسنجانی و بازداشت اعضای آن در حالی صورت گرفت که از روز پنج‌شنبه تبلیغات قانونی انتخابات مجلس خبرگان آغاز شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جمشید و نرگس شهبازی

    با سلام اصلاحطلبان و کشانیکه که فکر می کنند این اسلام می تواند اصلاح شود باید بدانند که تاریخ خلاف این نظر را ثابت می کند. تاریخ نشان می دهد که فاشیسم و نازیسم هرگز قابل اصلاح نبوده و نیستند. در اسلام تمامی تاریخ ما گواه این است که تمامی مصلحان برای رفورم و اصلاح اسلام قد برافراشتند اما حاصلش همین است که می بینیم. از شاعران همچون فردوسی و حافظ و مولوی و تا فیلسوفان همچون سهروردی و تا همین دیروز محسن امیر اصلانی فکر کردند که میشود اسلام را رفورم کرد اما خود اسلام نعره ی ضد رفورم سر می دهد. خود اسلام می گوید که من رفورم ناپذیر هستم. خود اسلام میگوید حلال و محمدا حلال و حرام محمد حرام الی یوم القیامه. یعنی حلال محمد و حرام محمد تا روز قیامت پابرجاست. فاشیسم و نازیسم هم همین را می گویند. به امید نابودی اسلام در ذهن مسلمین و تبدیل آن به موزه ای ذهنی. من البته با نظریه هانگتیگنون موافقم که هماوردی این قرن جنگ مدرنیته و تجددد و انسانیت است با اسلام و توحش. آنروزی که این کتاب بیرون آمد سازهای مسلمانان کوک شد. مهاجرانی و کدیور و دیگر مسلمانان ده آتشه آن روزگاره فریاد وا اسلاما سر دادند و گفتند اینطور نیست!!! این کتاب در سال ۱۹۹۲ با مقاله ای که در سال ۱۹۹۳ به صورت کتاب بیرون آمد. حالا اما بیشتر آن جنایتکاران آن روز اصلاحلب نام گرفتند و حالا هنوز هم فکر می کنند که این دین قابل اصلاح است. اما ساموئل هانگتینگتون این متفکر بزرگ از حدود انقلاب ایران به این سو چه خوب فهمیده بود که خمینی مذور و حیله گر عصاره اسلام است و سلطان فهد و رژیم عربستان حکومت ایران دو برادر اسلامی نابند که هر کدامشان مدعی اسلامی نابترند. او بخوبی و پیش از وقوع این جنگ از فردای انقلاب ایران یعنی و سی و شش هفت سال پیش این جنگ حتمی و محتوم را پیشبینی کرد. به امید پیروزی تمدن و تحجدد و سکولاریسم و انهدام کامل اسلام. و البته اینکار شدنی ست و خواهد شد. چرا که اسلام فقط تابع زور است. همین. این نظر یک خواهر برادر قمی ست از تهران

  • دهستانی از تهران

    با همه ی رنجی که ما ملت ایران متحمل شدیم. این حکومت عصاره ی ضد حیات تمامی خاطرات قومی و ایرانیت را٬ تمامی تجاوزات و قتل عامهای صدر اسلام را٬ تمامی کتابسوزیها و تمامی تخریبهای صدر اسلام را این رژیم ضد بشری در ما مردم صبور و به غایت محافظه کار زنده کرد. دستآورد این سی و هفت سال این سی و هشت سال از دستآورد تمامی این هزار و چهارصد سال گرانبهخاتر و سودمند تر و حیات بخش تر بود. ما مردم که از یاد برده بودیم که تمامی سید های مملکت ما حاصل تجاوزات *** بر زنان و بخوانید فرهنگ و تمدن و ناموس ما بودند٬ ما مردم که از یاد برده بودیم که فرزندان محمد و علی و تمامی امامان صبعیتشان و ددمنشیشان و تجاوزاتشان بر زن و مرد و دختر و پسر ایران چنان خشن و بی امان و نابود کننده بود که داعش در برابرشان فرزندان معصوم آدم صفت الله هستند. آری این حکومت ضد بشری تمامی سجایای اخلاقی محمد و ابوبکر و عمر و عثمان و علی و یازده امام و چهارده معصوم را در خود دارد. حتما روزی و روزگاری نه چندان دور با پشتیبانی هفت هزار سال تمدن و بیش از سه هزار سال تاریخ ما بتوانیم ایرانی نو بر پایه ی حافظه و خاطره ی تاریخی خود از نو بنا کنیم. بنای این بزرگ همینک در اذهان مختلف در حال نذج و ریشه دوانیدن است. مرگ بر اسلام و مرگ بر تشیع و مرگ بر تسنن و زنده باد ایرانی آباد و آزاد و لاییک. ایرانی بیدار شو دست از این اسلام ضد بشر بردارو هزار و چهار صد سال تجربه برایت کم است!!!!