ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترکیه: ۴۰ هزار پناهجوی جدید وارد اردوگاه‌ها شده‌اند

یالجین آکدوغان، معاون نخست‌وزیر ترکیه اعلام کرد که بین ۳۵ تا ۴۰ هزار پناهجوی جدید در اردوگاه‌های سوریه واقع در مرز ترکیه مستقر شده‌اند.

یالجین آکدوغان، معاون نخست‌وزیر ترکیه اعلام کرد که بین ۳۵ تا ۴۰ هزار پناهجوی جدید در اردوگاه‌های سوریه واقع در مرز ترکیه مستقر شده‌اند.

به‌گزارش رویترز، یالجین آکدوغان روز جمعه ۱۲ فوریه / ۲۳ بهمن در اردوگاه پناهندگی اُنجوپینار ترکیه ضمن اعلام این خبر گفت در این رابطه باید در مرز ترکیه و سوریه محدوده‌ای برای نگهداری از مردم آواره ایجاد شود.

موج جدید حرکت پناهجویان سوری به مرز ترکیه در پی حملات اخیر ارتش سوریه با کمک جنگنده‌های روسیه به حلب آغاز شد.

شب گذشته (پنج‌شنبه) وزیران امور خارجه گروه تماس سوریه، از جمله وزیران خارجه آمریکا، روسیه، ترکیه، ایران و عربستان سعودی در کنفرانس امنیت مونیخ بر سر آتش‌بس در سوریه به توافق رسیدند. این آتش‌بس باید در عرض یک هفته به‌اجرا در آید.

مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه بر صفحه توئیتر خود این توافق را «گامی بزرگ» در راه حل بحران سوریه نامید.

توافق مونیخ این امکان را فراهم می‌سازد که پس از برقراری آتش‌بس کمک‌های انسانی به شهرها و مناطقی که تحت محاصره هستند ارسال شود.

این توافق اما نه آتش‌بس کامل است و نه پایان بمباران‌های روسیه در خاک سوریه.

به‌گفته مولود چاووش‌اوغلو، طرف‌های جنگ سوریه باید از این «فرصت» استفاده کرده و به حملات هوایی و حمله به مردم غیرنظامی پایان دهند و اجازه دهند کمک‌های انسانی در دسترس قرار گیرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.