ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی مطهری ائتلاف با اصلاح‌طلبان را تکذیب کرد

علی مطهری ائتلاف صدای ملت با اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان را تکذیب کرد. محمدرضا عارف می‌گوید که اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به یک لیست واحد برای تهران رسیده‌اند.

کمتر از ۲۴ ساعت پس از آن‌که اعلام شد اصلاح‌طلبان و حامیان دولت با اصول‌گرایان معتدل به ائتلاف رسیده‌اند، علی مطهری گفت که او و همفکرانش به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کنند.

علی مطهری ائتلاف با اصلاح‌طلبان و حامیان دولت را تکذیب کرد.

شامگاه پنجشنبه ۲۲ بهمن خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از منابع آگاه، از ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت و گروهی از اصول‌گرایان معتدل که با عنوان صدای ملت در انتخابات شرکت کرده‌اند، خبر داد.

اما علی مطهری که از شاخص‌ترین اعضای صدای ملت به شمار می‌آید، ظهر جمعه ۲۳ بهمن به ایسنا گفت که «صدای ملت با هیچ گروه اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا ائتلاف نکرده است.» او همچنین از انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت این جریان در روزهای آینده خبر داد.

در همین رابطه محمدحسن غفوری فرد، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که نامش در لیست مورد حمایت شورای مرکزی اصول‌گرایان قرار ندارد، اعلام کرد که از نامزدی انتخابات مجلس انصراف نمی‌دهد.

پیش از این سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان از انصراف نامزدهایی که در لیست انتخاباتی این جریان حضور ندارند به نفع سایر نامزد‌ها خبر داده بود. اما به گفته غفوری فرد، ۳۰ نامزد اصول‌گرایی که از لیست شورای مرکزی اصول‌گرایان جامانده‌اند «در لیست صدای ملت حضور پیدا خواهند کرد».

همچنین فراکسیون پیروان رهبری که اعضای آن را نمایندگان همسو با علی لاریجانی تشکیل می‌دهند، اعلام کرد که اعضای آن به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کنند. کاظم جلالی یکی از اعضای این فراکسیون به ایلنا گفت که اعضای فراکسیون قصد انصراف ندارند و به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کنند.

اصلاح‌طلبان زیر سایه دولتی‌ها

در شرایطی که به نظر می‌رسد اصول‌گرایان تا به‌حال دست‌کم با دو لیست جداگانه در انتخابات شرکت می‌کنند، اصلاح‌طلبان همچنان به دنبال دست‌یابی به یک فهرست مشترک هستند.

محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان صبح جمعه ۲۳ از ادامه رایزنی‌های اصلاح‌طلبان برای معرفی یک فهرست واحد خبر داد و گفت که «جلسات خوبی برای ارائه لیست واحد اصلاح‌طلبان و حامیان دولت انجام شده است».

عارف عصر جمعه در همایش جوانان حزب اسلامی کار هم باردیگر از ادامه رایزنی‌ اصلاح‌طلبان و حزب اعتدال و توسعه خبر داد و گفت که «به این نتیجه رسیده‌ایم که اعتدالیون هم در لیست‌ ما باشند».

انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با خبرگان رهبری هفتم اسفند برگزار می‌شود. شورای نگهبان بیش از پنجاه درصد از داوطلبان نامزدی مجلس و هشتاد درصد داوطلبان مجلس خبرگان را رد صلاحیت کرد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    بله اینهم از اصلاح طلبان که به اصطلاح چشم و چراغ خیلی از ساده لوحان بودند برای منافعشون و چپاول کردن حاضر شدند کنار اوباشان اصولگرا سر سفره چپاول علی خامنه ای بنشینند. مسببان اصلی در ادامه حیات حکومت جنایتگر و چپاولگر و ضد ایرانی قشونی بی شمار از سرسپردگان و خودفروشان و وطن فروشان ضد مردمی و ارتجاع پرست لعنتی در قالب اصلاح طلبان و اصولگرایان است این اشخاص همگی ماهیت ایرانی ندارند.