ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استعفای شهردار منطقه دو در پی حمله مأموران شهرداری به کارواش سعادت‌آباد

شهردار منطقه دو می‌گوید که این کارگران کارواش بودند که با در دست داشتن «چماق و سنگ» مأموران اجرای احکام را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

در پی حمله مأموران شهرداری به کارواشی در سعاد‌ت‌آباد تهران، عزیزالله نظری، شهردار منطقه دو تهران شنبه ۲۴ بهمن در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، شهردار تهران استعفا داد.

صحنه‌ای از درگیری مأموران شهرداری با کارگران کارواش دریا- سعادت آباد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، شهردار منطقه دو در این نامه با عذرخواهی از حادثه کارواش دریا نوشت: «به عنوان بالاترین مسئول اجرایی در منطقه در این حادثه با پذیرش قصور در مدیریت صحن عملیات، مسئولیت این واقعه را برگردن گرفته و به این وسیله استعفای خویش را به اطلاع می‌رسانم».

ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران در واکنش به استعفای نظری، این اقدام را «گواهی بر رفتار مسئولانه شهرداری تهران» خواند.

معاون شهردار تهران گفت که نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که «نحوه عمل و ورود مأموران شهرداری به این پرونده مورد تأیید نبوده است».

تعدادی از مأموران شهرداری، ۱۷ بهمن به کارواش دریا، واقع در محله سعادت‌آباد تهران حمله کردند و با شکستن و تخریب وسایل موجود در کارواش، با کارگران این مکان درگیر شدند و تعدادی از آن‌ها را زخمی کردند.

شهردار منطقه دو می‌گوید که ملک این کارواش «به دلایل حقوقی و فقهی» متعلق به مسجد و وقفی نیست. نظری می‌افزاید که شهرداری دو سال تلاش کرد تا رضایت هیأت امنای مسجد را برای تخلیه این کارواش و «رفع تصرف این ملک» جهت «احقاق حق مالک» به دست آورد.

بر اساس گزارشی که شهردار منطقه دو به شهردار تهران ارائه داده است، هیأت امنای مسجد چندین بار اخطار گرفته بودند و آخرین اخطار را در تاریخ ۱۵ بهمن دریافت کردند.

نظری می‌گوید که این کارگران کارواش بودند که با در دست داشتن «چماق و سنگ» مأموران اجرای احکام را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

ویدئویی که از حمله مأموران شهرداری به کارواش دریا منتشر شد نشان می‌داد که مأموران شهرداری شیشه‌ها، میزها، وسایل و خودروی پارک شده در این کارواش را شکستند و کارگران را زخمی کردند. به گفته کارگران این کارواش، ملک این مکان متعلق به مسجدی در کنار آن است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.