ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرزند آیت‌الله حائری شیرازی دو تشکل اصلی شیخان را به «نفاق» متهم کرد

فرزند آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی گفت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حذف نام پدرش با «حیثیت سیاسی» او بازی کرده‌اند.

محمدعلی حائری، فرزند آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در واکنش به قرار نگرفتن نام پدرش در فهرست انتخاباتی خبرگان رهبری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز، این دو تشکل روحانیان را به «نفاق» متهم کرد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، شامگاه شنبه ۲۴ بهمن گزارش داد که محمدعلی حائری این دو تشکل روحانیان را متهم کرده که در «بازار مکاره» خود با «حیثیت سیاسی» پدرش «بازی کرده‌اند» و او به همین دلیل از ادامه رقابت‌های انتخابات مجلس خبرگان کناره‌گیری کرده است.

حائری شیرازی از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای مجلس خبرگان شده بود اما جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز حاضر نشدند نام او را در فهرست انتخاباتی خود قرار دهند.

به دنبال قرارنگرفتن نام حائری شیرازی در فهرست انتخاباتی این دو تشکل روحانیان، او از انتخابات خبرگان رهبری کناره‌گیری کرد.

حائری شیرازی که در حال حاضر نماینده استان فارس در مجلس خبرگان است، چند سال پیش با سپاه پاسداران در این استان بر سر برگزاری جشن‌های نوروز دچار اختلاف شد.

فرماندهان سپاه پاسداران در استان فارس در حالی چهار سال پیش با برگزاری جشن‌های نوروزی در شیراز مخالفت کردند که محی‌الدین حائری شیرازی گفته بود رهبر جمهوری اسلامی ایران برگزاری جشن‌های نوروزی را تأیید کرده است.

او بر این باور بود که برگزاری جشن‌های نوروز می‌تواند «ثمرات بسیار مثبت و تعیین کننده‌ای» داشته باشد اما غلام‌حسین غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر استان فارس، برگزاری جشن‌‌‌‌ نوروز و جشنواره موسیقی را در شیراز، ادامه جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی توصیف کرده بود.

اشاره فرمانده سپاه فارس به جشن فرهنگ و هنر است که در دوران محمدرضا پهلوی، آخرین شاه ایران در محوطه باستانی تخت‌جمشید در نزدیکی شیراز برگزار می‌شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.