ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۳۰ اسلامگرا از آلمان، در عراق و سوریه کشته شده‌اند

به‌گفته اداره جنایی فدرال آلمان ۱۳۰ تن از اسلامگرایان تندرو که در آلمان زندگی می‌کردند در جریان جنگ سوریه و عراق کشته شده‌اند.

به‌گفته اداره جنایی فدرال آلمان ۱۳۰ تن از اسلامگرایان تندرو که در آلمان زندگی می‌کردند در جریان جنگ سوریه و عراق کشته شده‌اند.

روزنامه «دی ولت» آلمان، به‌نقل از اداره جنایی فدرال آلمان نوشته است که از این کشور بیش از ۸۰۰ اسلامگرا به سوریه و عراق رفته‌اند تا به گروه‌های تروریستی اسلامگرا، از جمله «دولت اسلامی» (داعش)  بپیوندند.

یک سوم این افراد در این بین به آلمان بازگشته‌اند اما بنا بر ارزیابی مقامات امنیتی ۱۳۰ تن از افرادی که به سوریه و عراق رفته‌اند جان خود را از دست داده‌اند. برخی از آن‌ها در عملیات انتحاری شرکت کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ebne moljen

    به جهنم. ۱۳۰ *** از زمین بدور شد.

  • Behrouz

    "اسلامگرا" از اختراعات جدید سیاستمداران و روزنامه نگاران است. اینها نه آلمانی ونه اسلامگرا بلکه *** هستند و بدون ***، ** تروریسم زندگی مفهومی برای این *** ندارد.

  • یه نفر

    نکته جالب اینه که برای دولت مردان غربی اینا تا وقتی در خاور میانه میجنگند آزادی خواهند وقتی در غرب میجنگند تروریست میشن ودولت مردان ایران وقتی اینا تو خاورمیانه فعالیت میکنند تروریست های دست نشانده غرب و وقتی به اروپا میرن اقلیت مظلوم مسلمان