ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«شمارش آرای تهران ۲ تا ۳ روز طول می‌کشد»

رئیس ستاد انتخابات تهران از رسانه‌ها خواست کمک کنند که فشار برای اعلام نتایج کم شود. جانشین فرمانده ناجا گفت ۲۵۰هزار مامور امنیت انتخابات را بر عهده دارند. در تهران: ۲۰هزار پلیس.

معاون سیاسی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان گفت شمارش آرای پایتخت ممکن است دو تا سه روز طول بکشد و از رسانه‌ها خواست کمک کنند که فشار برای اعلام نتایج کم شود.

شهاب‌الدین چاووشی، رئیس ستاد انتخابات تهران، عصر پنجشنبه در نشستی خبری عنوان کرد که تاکید وزیر کشور و استاندار تهران این بود که انتخابات الکترونیکی برگزار شود: «زیرا در شهر بزرگی مثل تهران با ۱۲۶۲ نامزد، شمارش دستی آرا کار مشکلی است.»

او بر همین اساس از زمان دو یا سه روز برای شمارش آرای پایتخت خبر داد و از رسانه‌ها خواست کمک کنند تا فشار برای اعلام نتایج کم شود. عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران پیش‌تر گفته بود که نتیجه انتخابات را تا ظهر شنبه اعلام می‌کنیم.

چاووشی گفت در هر شعبه ۱۹ نفر از افراد مختلف به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی حضور خواهند داشت که همدیگر را نمی‌شناسند و چیدمان آنها از نظر قانونی به گونه‌ای است که هر گونه شبهه تخلف را به حداقل می‌رساند.

آمار واجدان شرایط رای‌دهی در تهران بیش از ۸/۵ میلیون نفر و شمار شعبه‌های اخذ رای برای این تعداد ۶۱۳۸ شعبه پیش ‌بینی شده است.

معاون فرمانده نیروی انتظامی هم در تاکید روی حفظ امنیت انتخابات، خبر داده که ۲۵۰ هزار مامور پلیس و ۱۸ هلی‌کوپتر و ۸ هواپیمای سبک برای تامین نظم در سراسر کشور به کار گرفته می‌شوند. در سطح تهران: ۲۰ هزار نیروی پلیس.

رئیس ستاد انتخابات صبح پنجشنبه گفته بود که برای مشارکت مردم در مناطق صعب‌العبور کشور، بالگرد اعزام می‌شود.

در اطلاعیه شماره سه ستاد انتخابات کشور آمده که هیچکس بدون شناسنامه و کد ملی اجازه رای دادن ندارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    اعلام نتیجه انتخابات: زحمت نکشید خودمون میدونیم!!

  • Farid

    کشورم کشور مهندس هاست رهبرش رهبر مهندس هاست آش کشکی میان کاسه کنند انتصابات را حماسه کنند باز رهبر حماسه سازی کرد ترکِ حق گفت و ترکتازی کرد گفت میزان اگرچه رأی شماست حاصلش در کف ِ مهندسِ ماست کاندیداتور گذشته از قیف است دادنِ رأی بر تو تکلیف است رأی خود را بریز در صندوق دل به رهبر سپار و گوش به بوق تا مهندس ، مشاور فقهاست رأی با توست، لیک حق با ماست هرکه را حُکمِ ما ، ریاست داد بر تو باد انتخابِ او آزاد انتخابش کن و بمان هشیار به مهندس سپار باقیِ کار که یکی هست و هیچ نیست جز او به مهندس مگو که رآیم کو؟ م.سحر