ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس جمهوری سوئیس در ایران: درباره مسئله حقوق بشر دو کشور به هم احترام بگذارند

آمان درباره مسائل حقوق بشری ایران گفت: «در این باره مهم این است که دو کشور به یکدیگر احترام گذاشته و با هم گفتگو و نظرات‌شان را صریح به هم منتقل کنند».

اشنایدر آمان، رئیس جمهوری سوئیس در نشست مشترک با حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در تهران درباره مسئله حقوق بشر در ایران گفت: «مهم این است که دو کشور به یکدیگر احترام بگذارند».

حسن روحانی از اشنایدر آمان، همتای سوئیسی خود در تهران استقبال کرد

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، رئیس جمهوری سوئیس شنبه هشتم اسفند در نشست مشترک با رئیس جمهوری ایران در تهران درباره همکاری‌های تجاری و حقوق بشری با ایران به گفت و گو نشست.

آمان، که همراه با هیأتی از ۴۰ شرکت اقتصادی، شامگاه جمعه هفتم اسفند وارد تهران شد، مورد استقبال حسن روحانی قرار گرفت. «افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین ایران و سوئیس» از دیگر اهداف سفر هیأت سوئیسی به ایران است.

این اولین سفر یک رئیس جمهوری سوئیس به ایران است.

حسن روحانی در این نشست از مشکلات مسلمانان در کشورهای اروپایی و «اسلام‌هراسی» به عنوان «مشکل حقوق بشری مهاجران» نام برد و گفت در این باره با رئیس جمهوری سوئیس گفت و گو کرده است.

رئیس جمهوری ایران گفت: «معتقدیم موضوع حقوق بشر در هیچ کشوری از جهان به نقطه مطلوب نرسیده است».

رئیس جمهوری سوئیس درباره گفتگوهای خود با حسن روحانی پیرامون مسائل حقوق بشری گفت: «در این باره مهم این است که دو کشور به یکدیگر احترام گذاشته و با هم گفتگو و نظرات‌شان را صریح به هم منتقل کنند».

ایران از جمله کشورهای ناقض حقوق بشر است. سازمان عفو بین‌الملل در گزارش تازه خود درباره وضعیت حقوق بشر در کشورهای جهان در سال ۲۰۱۵ از ایران به‌شدت انتقاد کرد. در این گزارش آماده است که وضعیت حقوق بشر در ایران تغییری نکرده است.

مقامات ایران، نقض حقوق بشر در ایران را انکار می‌کنند. محمدجواد ظریف سه‌شنبه ۲۷ بهمن در پارلمان اروپا در پاسخ به نقض حقوق بشر در ایران، به اروپا حمله کرد و گفت رویکرد اروپا نسبت به موضوع حقوق بشر «سیاست‌زده،‌ گزینشی و ریاکارانه» بوده است.

وزیر خارجه ایران درباره دلیل اعدام‌های گسترده در ایران گفت: «اتحادیه اروپا در قبال فداکاری‌های مالی و جانی ایرانیان برای جلوگیری از ترانزیت مواد افیونی به اروپا چه کرده است؟»

ایران پس از چین بیشترین اعدام‌ها را در جهان دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.