ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترانه‌ای برای جهان: لیدی گاگا و ۵۰ نجات‌یافته از آزار جنسی

اجرای ترانه «تا زمانی که برای تو اتفاق بیفتد» با صدای لیدی گاگا در مراسم اسکار۲۰۱۶، با حضور ۵۰ نفر روی صحنه که خودشان از آزار جنسی نجات یافته بودند، توجه‌ها را جلب کرد.

اجرای ترانه «تا زمانی که برای تو اتفاق بیفتد» با صدای لیدی گاگا در مراسم اسکار سال ۲۰۱۶، با حضور و همراهی ۵۰ نفر بر روی صحنه که خود از آزار جنسی نجات یافته بودند، همه توجه‌ها را به خود جلب کرد. این ۵۰ نفر روی صحنه ایستادند تا دوربین‌ها روی آنها زوم کنند و پیام‌هایی را که روی بازوهایشان نوشته بودند نشان دهند. آنها نوشته بودند: «تقصیر تو نبود» یا «برای من هم اتفاق افتاده». ترانه لیدی گاگا، نامزد دریافت جایزه بهترین ترانه اصلی هم یود که در فیلم مستند «زمین شکار» مورد استفاده قرار گرفته بود.

بخشی از گروه ۵۰ نفره همراه لیدی گاگا

برای معرفی این ترانه، جو بایدن، معاون رییس جمهوری آمریکا به روی صخنه رفت و از همه خواست که به جنبشی که در آمریکا برای مقابله با آزار جنسی راه افتاده بپیوندند، جنبشی که خود را متعهد می‌داند در موقعیت‌های آزار جنسیتی مداخله کند و جلوی آن را بگیرد.

در پشت صحنه مراسم اسکار هم، جو بایدن با تک تک نجات‌یافتگان از آزار جنسی صحبت کرد. برخی از بازیگران مانند بری لارسون هم به پشت صحنه رفتند و با نجات یافتگان گفت‌وگو کردند.

مراسم اسکار امسال بیش از هر زمان دیگری به موضوع آزار جنسی توجه نشان داد. علاوه بر اجرای لیدی گاگا و سخنرانی بایدن، فیلم‌های «اتاق» و «اسپات لایت» هم کاندیداهای دربافت جایزه بودند. اسپات لایت که جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد، به موضوع تجاوز به کودکان در کلیساهای کاتولیک می‌پردازد.

ناستاسیا اشمیت و لئا روثو، دو نجات یافته‌ای بودند که هر دو هنگام تحصیل در کالج دورتموند مورد آزار قرار گرفته بودند. آنها سپس گروهی از فعالان مدنی را تشکل دادند و کتابی درباره سکسوالسته جوانان نوشتند که «هزاره آموزش جنسی» نام دارد.

ویدئویی از اجرای لیدی گاگا

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.