ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حال عمومی زهرا رهنورد مساعد نیست

کوکب، زهرا و نرگس موسوی خامنه، دختران میر‌حسین موسوی و زهرا رهنورد، در اطلاعیه‌ای اعلام کرده‌اند که حال عمومی مادرشان خوب نیست.

کوکب، زهرا و نرگس موسوی خامنه، دختران میر‌حسین موسوی و زهرا رهنورد، در اطلاعیه‌ای اعلام کرده‌اند که حال عمومی مادرشان خوب نیست.

زهرا رهنورد

بر اساس این اطلاعیه که روز چهارشنبه ۱۹ اسفند در سایت کلمه منتشر شده است، زهرا رهنورد از بیماری گوارشی و مشکل جدی بلع رنج می‌برد که در مورد او بی‌سابقه بوده است.

دختران رهنورد گفته‌اند که به دلیل عدم پیگیری زندان‌بانان، شرایط جسمی مادرشان بدتر شده است: «پزشک اطلاعات از قریب دو ماه گذشته از وضع ایشان باخبر بوده است، اما به این مساله بی‌توجهی نشان داده یا برخلاف تعهدات انسانی و پزشکی پنهان کرده است.»

آن‌ها همچنین گفته‌اند که درمان قلب پدرشان عامدانه پیگیری نمی‌شود که بیش‌تر به سوءقصد به جان او شبیه است: «در طول پنج سال گذشته از جمله دو ساله اخیر، شاهد مواردی نظیر عدم پیگیری درمان و نیز امحاء اطلاعاتی دستورات پزشک از سیستم بیمارستانی و مواردی دیگر بوده‌ایم که در شرایط مقتضی با اسناد مربوط به اطلاع عموم خواهیم رساند.»

تغییر روند امنیتی حاکم بر شرایط حصر خانگی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از دیگر موارد مطرح شده در این اطلاعیه است. دختران موسوی نوشته‌اند که موقعیت دوربین‌های موجود در محوطه حصر تغییر کرده‌اند و لنز دوربین‌ها برای ثبت بی‌شرمانه و غیرشرعی و غیر‌اخلاقی زندگی خصوصی زهرا رهنورد و میرحسین موسوی به سمت داخل اتاق‌های خانه جهت داده شده‌اند. البته این امر با اعتراض تند زهرا رهنورد و تکذیب سر تیم زندان‌بان‌ها روبه‌رو شده است.

آن‌ها همچنین از معترض شدن سرتیم زندان‌بان‌ها به زهرا رهنورد به این دلیل که شرح حال جسمی خود را به دخترانش داده‌ است، خبر داده‌اند و از قول سرتیم زندان‌بان‌ها نقل کرده‌اند که «از این به بعد باید از من درخواست داشته باشید و دختران‌تان نمی‌توانند کاری برای شما انجام دهند.»

زهرا رهنورد به این مساله نیز به شدت اعتراض کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.