ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرحله دوم انتخابات مجلس ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود

علی پورعلی مطلق، دبیر ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که شورای نگهبان با برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در روز ۱۰ اردیبهشت‌ماه موافقت کرد.

علی پورعلی مطلق، دبیر ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که شورای نگهبان با برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در روز ۱۰ اردیبهشت‌ماه موافقت کرد.

علی پورعلی مطلق، روز دوشنبه ۲۴ اسفند گفت وزارت کشور و شورای نگهبان بر سر این تاریخ موافقت کردند.

وزارت کشور پیش از این روزهای ۲۷ فروردین و ۱۰ اردیبهشت ماه را برای برگزاری مرحله دوم انتخابات به شورای نگهبان پیشنهاد کرده بود.

تاکنون نتایج انتخابات ۱۰۰ حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان اعلام شده است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان در روز جمعه هفتم اسفند برگزار شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    انتخابات ? ؟ هفتم اسفند در ایران و رای سلبی مردم تاییدی بود بر محدود بودن تغییرات در ایران. ناتوانایی روحانی در شکستن حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸، بالا رفتن آمار اعدام ها، و افزایش بازداشت ژورنالیست ها از دیگر نشانه های محدود بودن گستره تغییرات در ایران است. رای گروهی از ایرانیان علیه تندروهایی که خواهان وضع محدودیت هایی بر آزادی های اجتماعی داخلی و مواجهه خارجی بودند نباید مایه شگفتی باشد، زیرا ایرانی ها هر بار فرصت بیان خود از منظر سیاسی را یافتند به تغییر وضع موجود رای دادند. اگر ایرانیان می توانستند به تغییرات واقعی رای بدهند حتما چنین می کردند، ولی گشایش نظام سیاسی، آزادی محدودیت های اجتماعی، محدود کردن قدرت ملاها و سپاه پاسداران، بهبود حاکمیت قانون، و توقف حمایت های شدید و پرهزینه از شبه نظامیان شیعه در منطقه هرگز به رای عمومی گذاشته نخواهد شد. هر چند نشانه های دیگری از محدودیت قدرت روحانی وجود دارد، از جمله این که او هیچ کنترلی بر قوه قضاییه، نهادهای امنیتی، و سپاه پاسداران ندارد، اما در این تردیدی نیست که روحانی از حمایت خامنه ای بهره می برد. اگر قاسم سلیمانی به گسترش نفوذ ولایت فقیه ادامه بدهد، ممکن است توافق هسته ای هم پایدار نماند