ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیام نوروزی خامنه‌ای: اقتصاد مقاومتی راه ایستادگی مقابل تهدید دشمنان است

خامنه‌ای با اشاره به برجام هسته‌ای ایران آن را «امیدبخش» خواند و اضافه کرد: «نگرانی‌هایی در کنار آن هست».

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، در پیام نوروزی خود به مردم ایران، سال ۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام گذاری کرد و گفت: «با اقتصاد مقاومتی می‌شود در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرد».

رهبر جمهوری اسلامی  سال ۹۴ را «آمیزه‌ای از شیرینی‌ها و تلخی‌ها» توصیف کرد و از حادثه منا به عنوان تلخی سال ۹۴ یاد کرد و انتخابات هفتم اسفند را از شیرینی‌های سال گذشته برشمرد.

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در هفتم اسفند برگزار شد، محمد یزدی و محمدتقی مصباح یزدی، دو تن از کاندیداهای نزدیک به علی خامنه‌ای، نتوانستند به این مجلس راه یابند.

خامنه‌ای با اشاره به برجام هسته‌ای ایران آن را «امیدبخش» خواند و اضافه کرد: «نگرانی‌هایی در کنار آن هست».

رهبر جمهوری اسلامی توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ را به طور مشروط پذیرفته است.

علی خامنه‌ای با بیان این که «باید آسیب‌پذیری در مقابل تهدید دشمنان را به صفر برسانیم» گفت: «به گمان من مسأله اقتصاد در اولویت اول است   و در مسأله اقتصاد، آن چیزی که مهم است و اصل است، مسأله تولید داخلی است».

رهبر جمهوری اسلامی گفت که راه حل مشکل بیکاری، رکود اقتصادی، گرانی و «ایستادگی در برابر تهدیدهای دشمنان»، اقتصاد مقاومتی است.

اقتصاد مقاومتی، از سیاست‌هایی است که مقامات ایران آن را راه حل گذار از رکود اقتصادی و تحریم‌ها می‌دانند. اولین بار، علی خامنه‌ای این اصطلاح را در سال ۱۳۸۹ به کار برد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ارسام

    پیر خرفت روزگار بعد از بیست و هفت سال سلطانی کردن بر ملت فقیر و محروم از ذخایر فراوان خویش ، هنوز هم از اقدام های واهی در رابطه با حل نمودن وضعیت اقتصاد بلغم بلغور میکنه نمیدونم تا کی باید این شیطان صفت و عمال و دژخیمانش رو تحمل کنیم ...................

  • بهنام

    انشاالله این آخرین مهمل گوئی ولی امر دزدان جهان بود و امیدوارم در سال آینده شاهد مهمل گوئی و هذیان گوئی جدیدی از این تحفه نطنز نباشیم .

  • میترا

    اقتصاد را از جایگاه تملک حمار به صدر اولویت ها نشاند. 37 سال طول کشید تا ملا جماعت بالاخره توانست یک واقعیت را درک کند. چند هزار سال دیگر باید منتظر بمانیم تا اینها به درک متوسط جهانی از حقایق ساده برسند؟ البته هم الان هم او نمی داند راجع به چه چیزی حرف می زند و فکر می کند می تواند در این قضیه هم بی هیچ شایستگی علمی نظرات کارشناسی بدهد.

  • Bahram

    اقتصاد مقاومتی و گرسنگی برای مردم، دزدیهای میلیاردی برای بیت رهبری و اوباشان سپاهیان.