ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی: سال ۹۵ باز دستم را به سوی ملت ایران دراز می‌کنم

رئیس جمهوری ایران گفت که ایران در سال ۹۴ «بهترین شرایط» را در میان صادرکنندگان نفت داشت.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در پیام نوروزی خود به مردم ایران، گفت در سال ۹۵ « باز هم دستم را به سوی ملت بزرگ ایران دراز می‌کنم» تا «در مسیر رونق و رشد اقتصادی قرار بگیریم».

رئیس جمهوری ایران با اشاره به این که دولت در سال ۹۴ سالی همراه با «سختی‌ها و مشکلات» را پشت سر گذاشت گفت: «با همه سختی‌ها دست ما به سمت بانک مرکزی دراز نشد و دست ما همواره به سوی مردم و بالا‌تر به سمت آسمان و به سوی خداوند دراز بود و با لطف او و همت مردم، با همه پیچ‌و‌خم‌ها، سال را با افتخار و موفقیت به پایان رساندیم».

بدهی دولت به بانک مرکزی در خرداد سال ۹۴ معادل ۲۴.۷ هزار میلیارد تومان و بدهی دولت به کل بانک‌ها ۱۰۲.۹ هزار میلیارد تومان گزارش شده است. این رقم دو هزار میلیارد تومان بیش از بدهی دولت به بانک‌ها در سال ۹۳ است.

روحانی گفت که با «تلاش همگانی» در سال ۹۵ «می‌توانیم به رشد دو برابری متوسط ۱۰ سال گذشته برسیم».

او رسیدن به رشد ۵ درصدی را «رشدی بیشتر از همه کشورهای همسایه»، راه حل بیکاری کارگران و جوانان فارغ التحصیل و موجب رونق اقتصادی دانست.

رئیس جمهوری ایران گفت که ایران در سال ۹۴ «بهترین شرایط» را در میان صادرکنندگان نفت داشت.

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران ۵۶ میلیارد دلار بدهی دارد. رکن‌الدین جوادی معاون وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران یکشنبه نهم اسفند با اعلام این بدهی گفت که سرمایه‌گذاری‌های پیش‌بینی شده در حوزه نفت تحقق نیافته است.

روحانی شرایط «آرامش»، «کاهش تورم» و «بازار بورس» ایران را در سال گذشته در مقایسه با کشورهای همسایه «بهترین» خواند.

۲۰۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای که یک‌شنبه ۶ دی، نسبت به تداوم رکود اقتصادی در ایران هشدار دادند و خواستار حل مشکل رکود و اشتغال در کشور شدند. سخنگوی دولت سال ۹۳اعلام کرده بود که ایران از رکود اقتصادی خارج شده‌ است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    یک فاجعه غیر قابل انکار است آنهم آخوند که در اصل و نزاد و نصب ضد ایران و ضد ایرانی و ضد نوروزاست و همه روزهای سال با چپاول میلیاردها دلار برایش هر روزش نوروز آخوندیست برای گروه کثیری که چنباتمه زنان پای تلویزیونها چشم های مبارکشان به صفحه تلویزیون دوخته اند و گوش های مبارکشان صدای آخوند را به داخل جمجه شان میرساند و هنوز از عمق و هدف فاجعه گفته آخوندشیطان زاده کلک و دروغگو " دستم را به سوی ملت ایران دراز می کنم " واقف نیستند باید بدانند که آخوند در حقیقت دست هایش را از داخل عبا به دستبرد زدن به حساب بانکی مردم دراز خواهد کرد . اقتصاد مقاومتی " زجر و ستم و گرانی و تن فروشی و اعتیاد و بیکاری " ساخته و پرداخته برای افسار آخوند برگردن نهاده گان همانند گذشته ادامه خواهد داشت. این موجود کثافت آخوند از بدهی ها و آخ و ناله های ظاهر سازی و ساده لوح گول زنانه می گوید و یا به عبارتی مردم سئوال از میلیاردها دلار آزاد شده نکنید که اصلا" به مردم هم ربطی ندارد .....فقط باید حقیقت روشن باشد که شما تنها خانوادگی در منزلتان زندگی نمی کنید بلکه چندین خانواده عراقی و سوریه و یمنی و فلسطینی هم نداستنه و ندیده در منزلتان در اتاق و آشپزخانه تان حضور دارند و با این تفاوت که آنهابا مخارج شما می خورند و می خوابند و حکم ارباب بودن بر شما دارند. فاجعه و فجایعی که در درون همین چند جمله گفته آخونددر سال 95 گریبانگیر مردم خواهد شد حد و مرز نخواهد داشت . ... تنفر و نفرت بر ذات و موجودیت هر آخوند شیطان زاده !!