ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عباس کیارستمی از بیمارستان مرخص شد

خبرگزاری‌های داخلی از بستری شدن کیارستمی در بیمارستان برای درمان سرطان خبر داده بودند اما امروز می‌گویند که او از بیمارستان مرخص شده و حالش رو به بهبود است.

خبرگزاری‌های داخلی جمهوری اسلامی ایران از مرخص شدن عباس کیارستمی، کارگردان ایرانی از بیمارستان خبر دادند.

خبرگزاری مهر، یکشنبه هشتم فروردین خبرداد که حال عباس کیارستمی خوب است، از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت خود را می‌گذراند.

در این گزارش حال عمومی کیارستمی «رضایت‌بخش» توصیف شده است.

پیشتر خبرگزاری‌ها  از ابتلای کیارستمی به سرطان روده و به اغما رفتن او در اثر خونریزی خبر داده بودند.

شامگاه شنبه هفتم فروردین  فریدون جیرانی، کارگردان سینما، درباره این خبر به خبرگزاری مهر گفت: «بنده هم مطلبی که به نقل از من در یکی از سایت‌ها منتشر شده تأیید نمی‌کنم و درباره بیماری آقای کیارستمی هم منابع موثق باید نظر بدهند نه من.  قطعاً دقیق‌ترین اطلاعات از وضعیت عباس کیارستمی را می‌توان از خانواده وی پرسید».

خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شنبه هفتم فروردین به نقل از فریدون جیرانی خبر داد که کیارستمی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان روده مدتی پیش در اثر خونریزی به اغما رفته، اما به هوش آمده و در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان قرار گرفته است.

جیرانی به این خبرگزاری گفته بود که «چهار روز پیش» با «دوستی» که بر بالین کیارستمی رفته بود صحبت کرده و از او درباره وضعیت حال این سینماگر ایرانی شنیده است.

خانواده عباس کیارستمی اما تاکنون درباره بیماری او با رسانه‌ها گفت‌و‌گو نکرده‌اند.

علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شنبه هفتم فروردین در بخش خبری ساعت بیست شبکه چهارم سیمای جمهوری اسلامی درباره مراحل درمانی کیارستمی و محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران توضیحاتی داد و گفت: «پیگیر مراحل درمانی این دو هنرمند هستم».

عباس کیارستمی برای کارگردانی فیلم «طعم گیلاس» در سال ۱۹۹۷ نخل طلای جشنواره فیلم کن را به دست آورد. او در فهرست ۴۰ کارگردان بزرگ معاصر سینمای دنیا که گاردین در سال ۲۰۱۱ منتشر کرد، در مقام ششم قرار گرفت.

از آثار معروف کیارستمی می‌توان به فیلم‌های «خانه دوست کجاست»، «زندگی و دیگر هیچ»، «زیر درختان زیتون»، «کلوزاپ»، «باد ما را خواهد برد»، «ده»، «پنج»، «۱۰ روی ده»، «جاده‌های کیارستمی»، «شیرین» و فیلم پربازتاب «کپی برابر اصل» اشاره کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.