ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مخالفت قاضی با مرخصی نوروزی امیر امیرقلی، زندانی سیاسی

امیر امیرقلی، زندانی سیاسی که به ۲۱ سال حبس محکوم شده است به دلیل مخالفت قاضی نتوانست به مرخصی نوروزی بیاید.

امیر امیرقلی، زندانی سیاسی که به ۲۱ سال حبس محکوم شده است به دلیل مخالفت قاضی نتوانست به مرخصی نوروزی بیاید.

امیر امیرقلی، زندانی سیاسی به ۲۱ سال حبس محکوم شده است

عباس امیرقلی، پدر این زندانی سیاسی به کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران گفت که پسرش پس از گذشت یک سال و نیم حبس و در آستانه سال نو به دلیل مخالفت قاضی پرونده نتوانسته به مرخصی بیاید.

پدر این زندانی عقیدتی از مقامات قضایی ایران خواسته است تا بر اساس «حق» به پرونده پسرش رسیدگی کنند و به «خواسته آقایانی که بویی از انسانیت نبرده‌اند، نگاه نکنند.»

او افزود: «من به‌عنوان یک پدر وقتی به مستندات اتهامات فرزندم نگاه می‌کنم هیچ‌کدام از آن‌ها را موجه و قانونی برای زندان رفتنش نمی‌بینم. واقعاً حمایت از بچه‌های کار، مردم کوبانی و کارگران شهرداری باید منجر به زندان شود؟ من امیدوار به شکستن حکم در دادگاه تجدید نظر هستم.»

امیر امیرقلی در تاریخ ۹ آذرماه ۱۳۹۳ بازداشت شد و ۵۶ روز در سلول انفرادی بند «دو– الف» زندان اوین که زیر نظر سازمان اطلاعات سپاه است، زندانی بود. او پس از آن به بند هشت زندان عمومی منتقل شد که تاکنون در‌ آن‌جا به‌سر می‌برد.

امیرقلی در دی‌ماه ۱۳۹۴ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ۲۱ سال حبس تعزیری به اتهامات «توهین به مقدسات»، «توهین به رهبری»، «اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت ملی»، «اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات» و «تبلیغ علیه نظام» محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.