ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قطع شبانه درختان یک باغ در تهران با «همکاری شهرداری»

محمد حقانی، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از قطع شبانه درختان یک باغ قدیمی پنج هزار متری در خیابان دروس تهران خبر داد.

محمد حقانی، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از قطع شبانه درختان یک باغ قدیمی پنج هزار متری در خیابان دروس تهران خبر داد.

عکس از آرشیو

محمد حقانی، امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت که روز سه‌شنبه از طریق تماس‌های تلفنی اهالی محله دروس در جریان قطع شبانه این درختان قرار گرفته است.

به‌گفته این عضو شورای شهر، کارشناسان محیط زیست، «خاک‌برداری زیاد و قطع تعدادی از درختان از ریشه و قطع تعداد دیگری از درختان از کمر را تأیید کرده‌اند.»

حقانی افزود: «در سالی که به‌عنوان سال اقدام و عمل نامیده شده، این اولین اقدام شهرداری برای قطع درختان بوده است.»

این نخستین بار نیست که درختان و باغات تهران شبانه قطع و تخریب می‌شوند. در سال‌های گذشته نیز شهرداری تهران اقدام به قطع شبانه درختان چنار خیابان ولی‌عصر تهران کرده بود، درختانی که بعضی از آن‌ها حدود ۷۰ سال قدمت داشتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali

    سلام چرا یک گزارش از قطع 700 اصله درخت یک جا و شبانه توسط شهرداری لواسان که صدای مردم و مسعولین محیط زیست لواسان رو در اورده تهیه نمیکنید. مردم لواسان کمپین حمایتی برای این کار تشکیل دادند

  • شهروند درجه سه

    شهرداری و سپاه و نهادها و بنیادها از این کارها زیاد می کنند. دارند اقتصاد مقاومتی را اجرا می کنند !

  • مروت معلم از تهران

    تمامی شهرداریها و خصوصا قالیباف قلدر که خودش با زبان خودش می گوید گردن کلفت است و بدان افتخار می کند و در کشتار و سرکوبها شرکت کرده و می کند و. افتخار هم می کند بله همه شهرداریها و خصوصا شهرداری تهران با گرفتن پول همه ی کارها را حل و فصل و حل و فسخ می کند. حق را ناحق و ناحق را حق می کند. امروزشهر تهران شهری بدون هویت و ناکارآمد شده است. چند وقت پیش در شهرداری منطقه دو و همچنین کمنطقه ده بودم مردم از بس رشوه داده اند خسته و درمانده اند. هر کس بیشتر رشوه بدهد بیشتر برنده است٬ اگر کسی بالای دست رشوه دهنمده بیاد و بیشتر بدهد دوباره او برنده است. در منطقه ی دو اصلا سر رشوه دهی دعوا بود. مردی فریاد می زد و حتا فحش زن و دختر به شهردار داد اما چون شهردار آنجایش نجس بود گفت من همه فحاشی های شما را می بخشم. و آن مرد فحاش گفت من از خدامه که تو از من شکایت کنی تا من بگم به تو چقدر پول دادم!!! ترا خدا بیا و شکایت کن. بله ماجرای شهرپداریها ماجرایی ست! در تهران هیچکس نیست که تقلب نکند همه تقلب می کنند. بعدم هم یکی یکی از شهرداری برای رشوه گرفتن می آیند. این است وضع ولایت مطلقه فقیه و دزدان سر گردنه. بنا بر این درختان باغ که هیچ از خون جوانان وطن لاله نه نه نه دمیده! اگر لاله دمیده بود ما مردم بیدار شده بودیم که یکی یکی سرداریم.