ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تظاهرات زندانبانان هلند علیه بسته شدن چند زندان

حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان زندان‌های هلند، علیه تصمیم دولت برای بستن چند زندان در این کشور تظاهرات کردند.

حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان زندان‌های هلند، علیه تصمیم دولت برای بستن چند زندان در این کشور تظاهرات کردند. این گروه زندانبانان و پرسنل اداری و خدماتی زندان‌ها هستند که اگر زندان‎ها بسته شوند، شغل‌شان را از دست می‌دهند.

به گزارش تلویزیون هلند، این گروه که از شمال و شرق هلند آمده بودند، روز چهارشنبه ۳۰ مارس / ۱۱ فروردین با تجمع در مقابل مجلس هلند اعتراض خود را به این تصمیم دولت اعلام کردند. آن‌ها سپس به دیدار کلاس دیکهوف، وزیر امنیت و دادگستری هلند رفتند و طومار امضا شده خود را ارائه دادند.

دولت هلند تصمیم دارد تا شش سال آینده هشت زندان و سه مرکز نگهداری از مجرمان زیر ۱۸ سال را تعطیل کند.

گروهی معتقدند که تعطیلی یک زندان، مسافت بیشتری را به خانواده زندانی برای دیدار با او تحمیل می‌کند و در نتیجه زندانیان کمتر با خانواده خود ملاقات خواهند کرد.

فعالان مشاغل مرتبط با زندان نیز از این تصمیم نگران‌اند. زیرا به گفته آن‌ها برچیده شدن هر زندان، در عمل صنایع مرتبط با آن را هم از بین خواهد برد.

همچنین ۲۴ نفر از کارکنان زندان فین هویزن (veenhuizen) با لباس راه راه زندانیان در تظاهرات لاهه حضور یافتند. آن‌ها با این اقدام قصد داشتند نشان دهند که با بسته شدن زندان‌ها، افراد خلافکار به‌جای آن‌که در زندان بنشینند در خیابان‌ها دیده خواهند شد.

در هلند با تلاش گروه‌های حقوق بشری مجازات زندان کمتر اعمال می‌شود که این امر با استقبال دولت نیز مواجه شده است.

با جایگزین کردن جزای نقدی برای مجرمان، این جرایم به یک منبع مالی قابل اتکا برای تأمین هزینه‌های دولتی نیز تبدیل شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.