ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«عباس کیارستمی سرطان ندارد»

رضا میرکریمی، مدیرعامل خانه سینما جمعه، ۱۳ فروردین به عیادت عباس کیارستمی به بیمارستان رفته و از شرایط جسمی او خبر داده است.

رضا میرکریمی، مدیرعامل خانه سینما جمعه، ۱۳ فروردین برای عیادت عباس کیارستمی به بیمارستان رفته و از شرایط جسمی او خبر داده است. میرکریمی شایعه سرطان این فیلمساز را رد کرد.

میرکریمی در این‌باره به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت عباس کیارستمی پیش از عید به دلیل مشکل گوارشی تحت عمل جراحی قرار گرفت و روند درمانی‌‌اش را سپری می‌کرد تا این‌که پس از مدتی در روند درمان او اختلالی به‌وجود آمد که موجب شد روز گذشته، پنج‌شنبه ۱۲ فروردین بار دیگر تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

او با بیان اینکه وزیر بهداشت و تیم پزشکی ۱۳ فروردین ماه به بیمارستان آمدند و روند درمانی کیارستمی را مورد بررسی قرار دادند، گفت: «خوشبختانه علائم بهبودی حاصل شده و عباس کیارستمی در حال عبور از شرایط بحران است».

درباره وضعیت سلامت عباس کیارستمی خبرهای ضدونقیضی در روزهای گذشته منتشر شده بود. برخی خبرگزاری‌ها از ابتلای کیارستمی به سرطان روده و به اغما رفتن او در اثر خونریزی خبر داده بودند.

خبرگزاری مهر در روز هشتم فروردین خبر داد که حال عباس کیارستمی خوب است، از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت خود را می‌گذراند.

رضا میرکریمی درباره شایعه سرطان کیارستمی گفت: «این‌گونه نیست و من خواهش می‌کنم از ترویج این شایعات جلوگیری شود.»

با این حال خانواده عباس کیارستمی تاکنون درباره بیماری او با رسانه‌ها گفت‌و‌گو نکرده‌اند.

عباس کیارستمی با فیلم «طعم گیلاس» در سال ۱۹۹۷ نخل طلای جشنواره فیلم کن را به دست آورد. از او به عنوان شناخته‌شده‌ترین چهره سینمای ایران در جهان یاد می‌کنند.

«کلوزآپ»، «باد ما را خواهد برد»، «۱۰»، «جاده‌های کیارستمی»، «شیرین»، «مثل یک عاشق» و فیلم پربازتاب «کپی برابر اصل» از دیگر آثار سینمایی این هنرمند برجسته است.

در همین زمینه: 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ساربان زاده از تهران

    معلوم نیست که اگر عباس کیارستمی سرطان داشته باشد که شرمی دارد!!! امیدواریم که سرطان نداشته باشد. اما اگر هم سرطان داشته باشد مگر تقصیر خودش است!!! عجب ملتی هستیم ما!!! حکومت اسلامی و امواج ضد ماهواره ایش و بنزین های وایت مطلقه اش همه مردم ایران را در معرض سرطان قرار داده است. در تهران یک نوزاد سه کله بدنیا امده. به جای همه بهداشت پزشکی مداحها چو و هو براه انداخته اند که این نشانه ی بروز و ضهور امام زمان است. مرگ بر اسلام را دم کنید و هر روز پنج بار بنوشید.