ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک معلم در سیستان و بلوچستان جان دانش‌آموزان را نجات داد و خود زیر آوار جان باخت

حمیدرضا گنگو زهی، معلم مدرسه‌ای در روستای «نوکجو» از توابع «روتک» شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان بر اثر فروریختن دیوار مدرسه جانش را از دست داد.

حمیدرضا گنگو زهی، معلم مدرسه‌ای در روستای «نوکجو» از توابع «روتک» شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان بر اثر فروریختن دیوار مدرسه جانش را از دست داد.

علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش وپرورش استان سیستان بلوچستان امروز دوشنبه ۱۶ فروردین به خبرگزاری فارس گفت که این معلم به هنگام وزش گردباد متوجه می‌شود دیواری که سه دانش‌آموز در کنار آن قرار گرفته بودند به دلیل بارش‌های روزهای گذشته در حال فروریختن است که او بلافاصله اقدام به نجات دانش آموزان می‌کند.

به گفته نخعی، این معلم پس از نجات جان سه دانش‌آموز از مرگ حتمی، خود گرفتار آوار شده و جانش را از دست می‌دهد.

وضعیت مدارس استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران ازجمله بحرانی‌ترین مدارس در ایران به شمار می‌رود. در حال حاضر، ۱۸ هزار کلاس درس در سراسر سیستان و بلوچستان وجود دارد که ۱۱ هزار کلاس نیاز به ترمیم اساسی دارد.

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پیش‌تر گفته بود که برای ترمیم این تعداد واحد آموزشی به میزان سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که پرداخت این بودجه از توان اداره کل آموزش و پرورش استان خارج است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nb

    همیشه تصور میکردم نمیشه به بلوچ زور گفت

  • esi

    سوریه و لبنان واجب تر است.إ؟.