ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فعالیت‌های هاشمی رفسنجانی در شبکه‌های اجتماعی تعلیق شد

در پی انتشار جمله جنجالی منتسب به اکبر هاشمی رفسنجانی درباره فعالیت موشکی و مذاکره در توئیتر، مشاور او اعلام کرد که فعالیت‌های مجازی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تعلیق شد.

در پی انتشار جمله جنجالی منتسب به اکبر هاشمی رفسنجانی درباره فعالیت موشکی و مذاکره در توئیتر، مشاور او اعلام کرد که فعالیت‌های مجازی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مشاور هاشمی رفسنجانی روز چهارشنبه ۱۸ فروردین گفت این اقدام «بنا بر تشخیص» انجام گرفته است.

او افزود: «حساب‌های توئیتر، اینستاگرام و تلگرامی که به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایجاد شده در اختیار دبیر سایت ایشان بوده و وی بدون هماهنگی اقدام به انتشار مطالب کرده و تا تعیین مسئول جدید، تمام فعالیت‌های مجازی‌ای که به نام آقای هاشمی در شبکه‌های اجتماعی انجام می شده به حال تعلیق درآمده است.»

هفته گذشته در صفحه توئیتر منتسب به اکبر هاشمی رفسنجانی جمله‌ای به نقل از او منتشر شده بود که مضمون آن چنین بود: «دنیای فردا، دنیای گفتمان است نه موشک».

علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی، روز چهارشنبه ۱۱ فروردین در دیدار با جمعی از مداحان گفت چنین جملاتی اگر آگاهانه باشند، خیانت به کشور تلقی می‌‌شوند.

هر چند هاشمی رفسنجانی پس از سخنان خامنه‌ای این گفته را در یک عقب‌نشینی آشکار تکذیب کرد و تحریف‌شده خواند، اما این موضوع موج جدیدی از حمله به او به‌راه انداخت تا این‌که هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه ۱۵ فروردین در یکی از دیدارهای نوروزی خود بار دیگر جمله منتسب به خود درباره قدرت موشکی و مذاکره را تکذیب کرد و آن را متعلق به هفت سال پیش دانست. او گفت همواره در جهت پیشبرد توان موشکی جمهوری اسلامی تلاش کرده و علی خامنه‌ای را بهترین ولی فقیه می‌داند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.