ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نصب دوربین‌های مداربسته در قهوه‌خانه‌ها و باغ‌تالارهای غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از مجهز شدن محوطه بیرونی تمام باغ‌تالارها و قهوه‌خانه‌ها و چای‌سراهای غرب تهران به دوربین‌های مداربسته خبر داد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از مجهز شدن محوطه بیرونی تمام باغ‌تالارها و قهوه‌خانه‌ها و چای‌سراهای غرب تهران به دوربین‌های مداربسته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت محوطه باغ‌تالارهای غرب استان تهران به دوربین مجهز شده‌اند و نصب دوربین‌های مداربسته در تمامی قهوه‌خانه‌ها و چای‌سراهای واقع در محدوده استحفاظی این فرماندهی نیز به اتمام رسیده است و روند فعالیت این اماکن به صورت لحظه‌ای مورد رصد قرار می‌گیرد.

خانچرلی افزود: «فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در سال گذشته به صورت جدی فعالیت اصناف و خصوصاً قلیان‌سراها را مورد کنترل قرار داد و نسبت به ارائه به تذکر و برخورد با واحدهای صنفی متخلفی که شئونات مربوطه را رعایت نکرده بودند، اقدام کرد.»

به گفته فرمانده انتظامی غرب تهران به دنبال پیگیری‌های پلیس، حدود۴۶۰ قلیان‌سرا و واحد صنفی متخلف در غرب استان پلمپ شدند.

روز گذشته، چهارشنبه ۱۸ فروردین‌ماه نیز تصویری از قنادی فرانسه واقع خیابان انقلاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد این قنادی پلمپ شده است. به گزارش انصاف نیوز، صفحه‌ی اینستاگرام این قنادی در توضیح پلمپ شدن، تصویری از گزارش «تخلفات / جرائم» که در تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه ۹۴ پر شده را به اشتراک گذاشت که در آن، گزینه‌ی «عدم رعایت شئونات و حجاب اسلامی توسط … فروشندگان – مشتری» تیک خورده است.

پلیس ایران یکی از وظایف خود را کنترل و دخالت در نوع پوشش و روابط خصوصی شهروندان تعیین کرده است و مردم را در مکان‌های عمومی رصد می‌کند. کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چای‌سراها و باغ‌تالارهایی که در آن فروشندگان و مشتریان «حجاب» مورد پسند حکومت را رعایت نکنند، همواره در معرض تهدید و خطر پلمپ شدن قرار داشته‌اند.

برخورد پلیس با پوشش زنان و پسرانی که از نظر مقام‌های حکومتی «بدحجاب و بدپوشش» به‌شمار می‌آیند، یکی از فراگیر‌ترین فشارهایی است که توسط مأموران پلیس و نیروهای لباس شخصی علیه شهروندان ایرانی اعمال می‌شود.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رحمان

    یک مشت بیشعور این مملکت را دارند به اسم حکومت سرکوب و غارت میکنند.