ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده تبریز در مجلس: علت بازداشت اعضای شورای شهر تبریز اختلاس‌ است

نماینده تبریز در مجلس می‌گوید اکنون باید «برخورد قاطعی» با متخلفان صورت گیرد تا این برخورد «درس عبرتی» برای افرادی باشد که به دنبال دور زدن قوانین هستند.

محمد اسماعیل سعیدی، نماینده تبریز در مجلس می‌گوید علت بازداشت شماری از اعضای شورای شهر تبریز «زد و بند برای جذب افراد در شهرداری» و «اختلاس‌های مالی» است.

سعیدی جمعه ۲۰ فروردین به خبرگزاری خانه ملت گفت که از این «زد و بندها» مطلع بوده و پیشتر در نامه‌ای به دیوان محاسبات، این مسائل را گزارش کرده و خواهان ورود «جدی» این نهاد به ماجرای شهرداری تبریز شده است.

به گفته او، پس از ورود دیوان محاسبات، دیگر دستگاه‌های مسئول مانند استانداری و سازمان بازرسی نیز از دیگر حوزه‌ها به این بخش ورود کردند که به یکسری تخلفاتی رسیدند که نیازمند برخورد با متخلفان بود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید اکنون باید «برخورد قاطعی» با متخلفان صورت گیرد تا این برخورد «درس عبرتی» برای افرادی باشد که به دنبال دور زدن قوانین هستند.

بر پایه گزارش‌ها تا کنون سه عضو شورای شهر، معاون شهرداری تبریز و سه تن دیگر از «اشخاص مرتبط» که خارج از این نهادها هستند، بازداشت شده‌اند.

حکمت‌علی مظفری، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی می‌گوید این افراد در راستای «مبارزه با مظاهر فساد» بازداشت شده‌اند.

در همین حال اصغر عابدزاده، رئیس شورای شهر تبریز نیز شنبه ۲۱ فروردین به خبرگزاری تسنیم گفت که احتمال ادامه بازداشت‌ها وجود دارد.

نشست شورای شهر تبریز که ۲۱ عضو دارد، قرار است فردا یکشنبه برگزار شود.

شورا‌ها و شهرداری‌ها در ایران از جمله نهادهایی هستند که دچار فساد سیستماتیک هستند. دو سال پیش نیز هفت نفر از اعضای شورا و مسئولان شهرداری سیرجان در استان کرمان به اتهام «فساد مالی» بازداشت شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.