ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اغلب ۳۰۰ کارگری که داعش ربوده بود آزاد شدند

این کارگران پنج روز قبل به دست نیروهای داعش در محل کار خود، کارخانه سیمان «البادیه» در حومه دمشق (شمال شرقی پاییتخت سوریه) ربوده شدند.

اغلب ۳۰۰ کارگر کارخانه سیمان که هفته گذشته توسط گروه دولت اسلامی (داعش) ربوده شده بودند، آزاد شدند.

این کارگران پنج روز قبل به دست نیروهای داعش در محل کار خود، کارخانه سیمان «البادیه» در حومه دمشق (شمال شرقی پاییتخت سوریه) ربوده شدند.

به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه که در بریتانیا مستقر است حدود ۱۷۰ کارگر پس از آنکه بسیاری از کارگران اقدام به فرار کردند توسط داعش آزاد شدند.

خبرگزاری آسوشیتد پرس نیز تعداد کارگرانی که در حال حاضر در بازداشت داعش به سرمی‌برند را ۳۰ نفر عنوان کرده است.

سایت خبری اعماق که وابسته به داعش است نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد به استثنای ۲۰ نفری که جزو شبه نظامیان حامی دولت سوریه هستند، اغلب ۳۰۰ کارگر اسیر را آزاد کرده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع نظامی سوری نوشت که ده‌ها تن از این کارگران شب گذشته به فرودگاه نظامی «الضمیر» رسیده‌اند.

نیروهای داعش بیش از یک ماه است که کنترل بخشی از شهر الضمیر در ۴۰ کیلومتری شمال شرقی دمشق و ناحیه‌ای که کارگران در آنجا ربوده شدند را در دست دارد.

خبر آزادی کارگران درحالی منتشر می‌شود که روز گذشته تعدادی از خبرگزاری‌ها از اعدام بسیاری از آنها به دست داعش خبر داده بودند، خبری که سریعاً توسط ارتش سوریه تکذیب شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.