ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چهارمین پیروزی پیاپی سندرز؛ این‌بار ایالت وایومینگ‎

هر دو نامزد حزب دموکرات رأی ۷ نماینده این ایالت را کسب کردند و با این حساب، کلینتون با مجموع هزار و ۷۵۶ امتیاز و کسب ۷۴ درصد آرای هیأت‌های ویژه همچنان از سندرز جلوتر است.

برنی سندرز، نامزد چپ‌گرای حزب دموکرات، شنبه ۹ آوریل / ۲۱ فروردین در ایالت غربی وایومینگ به چهارمین پیروزی پی‌ در پی خود در برابر هیلاری کلینتون، دیگر نامزد این حزب رسید.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، سندرز با وجود این پیروزی، در کسب آراء هیأت‌های ویژه نتوانست از کلینتون پیشی گیرد.

هر دو نامزد حزب دموکرات رأی ۷ نماینده این ایالت را کسب کردند و با این حساب، کلینتون با مجموع هزار و ۷۵۶ امتیاز و کسب ۷۴ درصد آرای هیأت‌های ویژه همچنان از سندرز با مجموع آرای هزار و ۶۸ جلوتر است.

سندرز برای آن که بتواند به عنوان نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا انتخاب شود باید بیش از ۵۷ درصد امتیاز هیأت‌های باقی مانده را از آن خود کند.

سندرز در هشت رقابت گذشته توانسته است در هفت ایالت به پیروزی برسد. او می‌گوید که با آغاز رقابت‌های انتخاباتی در ایالات شمال آمریکا که آن‌ها را «پیش‌روتر از ایالات محافظه‌کار جنوبی» می‌خواند، امید بیشتری به پیروزی دارد.

هر دوی این نامزدها برای رقابت تأثیرگذاری در ۱۹ آوریل در ایالت نیویورک آماده می‌شوند. براساس نظرسنجی‌ها، هیلاری کلینتون که هشت سال نماینده نیویورک در مجلس سنای آمریکا بوده است با فاصله کمی از سندرز در این ایالت بخت بیشتری دارد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هشتم نوامبر / ۱۸ آبان برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.