ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امیرارجمند: نامه کروبی همه را در مقابل مسئولیتشان قرار می‌دهد

اردشیر امیرارجمند، استاد حقوق بین‌الملل و از نزدیکان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، رهبران در حصر جنبش سبز درباره اهمیت نامه منتشر شده مهدی کروبی به زمانه می‌گوید که این نامه همه را، از شهروند عادی تا رهبری نظام، در برابر مسئولیتشان قرار می‌دهد.

به تازگی مهدی کروبی از رهبران جنبش سبز که از ۲۵ بهمن ۱۳۸۸ در حصر خانگی به سرمی‌برد، در نامه‌ی سرگشاده‌ای که خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران نوشته است با ادبیاتی تند و کم‌سابقه به انتقاد از رهبر جمهوری اسلامی، دستگاه قضایی و شورای نگهبان پرداخته است. کروبی در این نامه درخواست اصلی خود را برگزاری دادگاهی علنی عنوان کرده است.

در پیوند با این نامه، گفت‌وگویی داشتیم با اردشیر امیرارجمند، استاد حقوق بین‌الملل و از نزدیکان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، دیگر رهبران در حصر جنبش سبز و از او درباره اهمیت نامه منتشر شده مهدی کروبی پرسیدیم. امیرارجمند به زمانه می‌گوید که این نامه همه را، از شهروند عادی تا رهبری نظام، در برابر مسئولیتشان قرار می‌دهد.

امیرارجمند این نامه را در درجه اول نامه یک شهروند می‌داند که حقوق اولیه‌اش از طریق سیستم قضایی کشور نقض شده است و سعی دارد که اعتراض خود را از این طریق به گوش همگان برساند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایران مردان

    اینجا هم مطالب مهی است www.radiozamaneh.com/271545